Peugeot 301 - globalny kompakt

Nowoczesna stylistyka, przestronne wnętrze, wyjątkowo pojemny bagażnik i przystępna cena - oto recepta Peugeot na sprzedażowy hit. Podczas salonu samochodowego w Paryżu firma zaprezentuje globalnego, kompaktowego sedana
Peugeot 301 - globalny kompakt Podczas salonu samochodowego w Paryżu francuska firma zaprezentuje globalnego, kompaktowego sedana Podczas salonu w Paryżu Peugeot zaprezentował kompaktowy sedan 301. Auto będzie sprzedawane z trzema wersjami silnika - dwoma benzynowi i jednym dieslem Budżetowy Peugeot 301 mierzy 4,44 metra długości i oferuje spory, bo oferujący aż 507 litrów pojemności bagażnik. Do wyboru będą trzy silniki, dwa benzynowce i jeden diesel. Najsłabsze w gamie jest trzycylindrowe 1.2 VTi o mocy 71 KM, 92 konie mechaniczne rozwija wysokoprężne 1.6 HDi, a topowa jednostka 1.6 VTi oferuje 115 KM. Silniki benzynowe będą występować w tandemie ze skrzynią ręczną bądź automatyczną (1.2 VTi i ze skrzynią półautomatyczną), diesel wyłącznie z przekładnią manualną. Model globalny to często trudna szkoła kompromisu, ale producent obiecuje, że w kwestii wyposażenia 301-ka nie będzie odbiegać od ogólnie przyjętych standardów. W cenie dostaniemy m.in. ESP, ABS, do 4 poduszek powietrznych, wspomaganie hamowania awaryjnego czy mocowania ISOFIX. Na liście opcji znajdą się natomiast automatyczna klimatyzacja, radioodtwarzacz MP3 z zestawem głośnomówiącym Bluetooth i złączem USB, zdalne otwieranie bagażnika oraz tylne czujniki parkowania. Produkcja globalnego sedana ruszy w listopadzie (zakłady w hiszpańskim Vigo). Na początku auto trafi na rynek turecki, później będzie sprzedawane również w wybranych krajach Europy (w tym m.in. w Polsce), w Rosji, na Środkowym Wschodzie, w krajach Zatoki Perskiej i Afryce oraz w Ameryce Łacińskiej.

Peugeot Urban Crossover | Galeria

>>> Peugeot 306 sedan. Sprawdź ceny <<<

Budżetowy Peugeot 301 mierzy 4,44 metra długości i oferuje spory, bo oferujący aż 507 litrów pojemności, bagażnik. Do wyboru będą trzy silniki, dwa benzynowce i jeden diesel. Najsłabsze w gamie jest trzycylindrowe 1.2 VTi o mocy 71 KM, 92 konie mechaniczne rozwija wysokoprężne 1.6 HDi, a topowa jednostka 1.6 VTI oferuje 115 KM. Silniki benzynowe będą występować w tandemie ze skrzynią ręczną bądź automatyczną (1.2 VTi i ze skrzynią półautomatyczną), diesel wyłącznie z przekładnią manualną.

Model globalny to często trudna szkoła kompromisu, ale producent obiecuje, że w kwestii wyposażenia 301-ka nie będzie odbiegać od ogólnie przyjętych standardów. W cenie dostaniemy m.in. ESP, ABS, do 4 poduszek powietrznych, wspomaganie hamowania awaryjnego czy mocowania ISOFIX. Na liście opcji znajdą się natomiast automatyczna klimatyzacja, radioodtwarzacz MP3 z zestawem głośnomówiącym Bluetooth i złączem USB, zdalne otwieranie bagażnika oraz tylne czujniki parkowania.

>>> Piękny Peugeot RCZ z drugiej ręki <<<

Produkcja globalnego sedana ruszy w listopadzie (zakłady w hiszpańskim Vigo). Na początku auto trafi na rynek turecki, później będzie sprzedawane również w wybranych krajach Europy (w tym między innymi w Polsce), w Rosji, na Środkowym Wschodzie, w krajach Zatoki Perskiej i Afryce oraz w Ameryce Łacińskiej.

Zapraszamy do galerii Peugeota 301.

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 4008 | Galeria

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeoty GTI dawniej i dziś