Dlaczego watro dopłacić do zwykłego Golfa Cabrio? Powodów można znaleźć kilka. Przedni zderzak z dużym wlotem powietrza, tylny z dyfuzorem, w który wkomponowano dwie końcówki układu wydechowego, dobrze znany grill z czerwonymi pasami i charakterystyczne 17-calowe obręcze kół z lekkich stopów, żeby wymienić te najbardziej przyziemne.
>>> Ile kosztują używane Golfy GTI? <<<
Do tego oczywiście żwawy silnik (210 KM), dzięki któremu nowa odmiana jest najmocniejszą w historii modelu oraz oczywiście nieodzowne wykończenie wnętrza w kratę. Płócienny dach za przyciśnięciem guzika składa się w czasie zaledwie 9,5 sekundy, zostawiając do dyspozycji bagażnik o pojemności 250 litrów.
Auto powinno trafić do salonów na przełomie czerwca i lipca. Zanim do tego dojdzie, zapraszamy do galerii Golfa GTI w wersji cabrio oraz obejrzenia oficjalnych filmów z samochodem w roli głównej.
ZOBACZ TAKŻE: