Peugeot 208 R2

Dobra wiadomość dla osób pragnących rozpocząć przygodę z motorsportem. Peugeot pochwalił się fabryczną rajdówką zbudowaną na podstawie modelu 208
Peugeot 208 R2 Peugeot pochwalił się fabryczną rajdówką zbudowaną na podstawie modelu 208 Peugot zaprezentował fabryczną rajdówkę zbudowaną na podstawie modelu 208. Auto ma wolnossący silnik benzynowy 1,6 l, który osiąga moc 188 KM Oficjalnie 208 w specyfikacji R2 zadebiutuje podczas rajdu Korsyki, który startuje już 10 maja. Inżynierowie wyposażyli auto w wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra (podkręcony do 188 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego) i pięciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów. W skutecznym wykorzystaniu potencjału pomaga mechaniczna szpera oraz sportowe, w pełni regulowane zawieszenie firmy Ohlins. Oczywiście wnętrze auta zostało też całkowicie "wybebeszone". W kabinie, oprócz homologowanej klatki bezpieczeństwa, zagościły natomiast profesjonalne kubły, kierownica firmy Sparco oraz obowiązkowa gaśnica. Najtańsza wersja francuskiego R2 to wydatek 37 500 euro.

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Oficjalnie, 208 w specyfikacji R2 zadebiutuje podczas rajdu Korsyki, który startuje już 10 maja. Inżynierowie wyposażyli auto w wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra (podkręcony do 188 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego) i pięciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów. W skutecznym wykorzystaniu potencjału pomaga mechaniczna szpera oraz sportowe, w pełni regulowane zawieszenie firmy Öhlins.

Oczywiście wnętrze auta zostało też całkowicie "wybebeszone". W kabinie, oprócz homologowanej klatki bezpieczeństwa, zagościły natomiast profesjonalne kubły, kierownica firmy Sparco oraz obowiązkowa gaśnica.

Najtańsza wersja francuskiego R2 to wydatek 37 500 euro.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 4008 | Wielka galeria

Peugeoty GTI kiedyś i dziś

Peugeot 207 - ogłoszenia

Więcej o: