Na nowe silniki nie ma co liczyć. Co prawda gama jednostek dostępna za Oceanem różni się od tej oferowanej w Polsce, ale nie znalazła się na niej nowa pozycja. W dalszym ciągu Amerykanie mają do wyboru trzy benzyniaki o pojemności od 2.4 do 3.6 litra (w przedziale mocy od 177 do 280 KM). Zmiany wizualne skupiają się głównie na lekko zmodyfikowanym pasie przednim. Więcej nowości odnajdziemy jednak na liście wyposażenia.
W USA Sorento jest oferowane w trzech odmianach: LX, EX i SX. Począwszy od podstawowej odmiany (LX), klienci mogą zamówić opcjonalny pakiet multimedialny UVO oraz pakiet Convenience Plus Package, składający się m.in. z elektrycznie regulowanego fotela kierowcy i obszytej skórą kierownicy. Teraz w odmianie EX standardem jest skórzana tapicerka i dwustrefowa klimatyzacja. Topowa wersja SX oferuje wszystko to, co EX, a dodatkowo m.in. obszyte skórą, wentylowane i podgrzewane fotele, nakładki na pedały wykonane ze stali nierdzewnej oraz trzeci rząd siedzeń.
Napęd przekazywany jest na jedną lub obie osie za pośrednictwem 6-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów. Na razie Kia nie zdradziła cen odświeżonego Sorento. Kiedy model wejdzie do sprzedaży w Europie? To na razie również pozostaje tajemnicą.
Piotr Kozłowski
ZOBACZ TAKŻE: