McLaren MP4-12C z pakietem Hennessey

Jaka jest szansa, że właściciele 600-konnego McLarena MP4-12C będą narzekać na niedostatki mocy? Raczej niewielka. Jednak nie od dziś wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Dlatego już dziś amerykański tuner przygotował odpowiednią wzmacniającą miksturę
HPE800 McLaren MP4-12C McLaren MP4-12C z pakietem Hennessey. Amerykański tuner Hennessey Performance przygotował 800-konną wersję McLarena MP4-12C. Oprócz silnika zmodyfikowano również układ aerodynamiczny. Jaka jest szansa, że właściciele 600-konnego McLarena MP4-12C będą narzekać na niedostatki mocy? Raczej niewielka. Jednak nie od dziś wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Dlatego amerykański tuner Hennessey Performance przygotował odpowiednią wzmacniającą miksturę. Na liście modyfikacji znaleźć można, m.in.: nowy intercooler, tytanowy układ wydechowy, zupełnie nowy dolot, zmodyfikowane turbosprężarki oraz gruntownie przeprogramowany układ sterujący pracą silnika. Efekt? Silnik V8 o pojemności 3,8 litra oferuje kierowcy już nie 600, a 800 koni mechanicznych. W związku z istotnym zastrzykiem mocy, inżynierowie Hennessey Performance doszli do wniosku, że warto zastosować bardziej wytrzymały układ sprzęgła. W zapanowaniu nad autem - szczególnie przy większych prędkościach - pomóc ma nowy pakiet aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego. Przeprojektowany przedni zderzak w wielkim spojlerem, nowe progi oraz tylny zderzak z pokaźnym dyfuzorem to najbardziej rzucające się w oczy modyfikacje. Na pierwszych wizualizacjach auta trudno dostrzec w nim szlachetne - ale i niezbyt drapieżne - rysy pierwowzoru. Dystyngowany brytyjski sportowiec wygląda na nich jak prawdziwy torowy zabijaka. Wizerunek ten dodatkowo podkreślają grafitowe, kute obręcze kół ze sportowymi oponami Michelin Pilot Super Sport, szczelnie wypełniające nadkola.

McLaren MP4-12C | Galeria

Na liście modyfikacji znaleźć można, m.in.: nowy intercooler, tytanowy układ wydechowy, zupełnie nowy dolot, zmodyfikowane turbosprężarki oraz gruntownie przeprogramowany układ sterujący pracą silnika. Efekt? V8-ka o pojemności 3,8 litra oferuje kierowcy już nie 600, a 800 koni mechanicznych. W związku z istotnym zastrzykiem mocy, inżynierowie Hennessey Performance doszli do wniosku, że warto zastosować bardziej wytrzymały układ sprzęgła.

W zapanowaniu nad autem - szczególnie przy większych prędkościach - pomóc ma nowy pakiet aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego. Przeprojektowany przedni zderzak w wielkim spojlerem, nowe progi oraz tylny zderzak z pokaźnym dyfuzorem to najbardziej rzucające się w oczy modyfikacje. Właściwie, patrząc na pierwsze wizualizacje auta, trudno dostrzec w nim szlachetne - ale i niezbyt drapieżne - rysy pierwowzoru. Dystyngowany brytyjski sportowiec wygląda na nich jak prawdziwy torowy zabijaka. Wizerunek ten dodatkowo podkreślają grafitowe, kute obręcze kół ze sportowymi oponami Michelin Pilot Super Sport, szczelnie wypełniające nadkola.

I jak Wam się podoba nowe dzieło teksańskiego tunera?

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

McLaren pokazuje klasę na Nurburgringu | Wideo

McLaren poprawia MP4-12C

Samochody osobowe - ogłoszenia

Więcej o: