Mikrus Volkswagena po siłce

Kilka dni temu Volkswagen pokazał światu pięciodrzwiową odmianę modelu Up! Wygląda na to, że ma w zanadrzu kolejną wersję mikrusa, tym razem sportową
Mikrus Volkswagena po siłce Wygląda na to, że Volkswagen ma w zanadrzu sportową wersję mikrusa Kilka dni temu Volkswagen pokazał światu pięciodrzwiową odmianę modelu Up! Wygląda na to, że ma w zanadrzu kolejną wersję mikrusa, tym razem sportową. Kilka dni temu Volkswagen pokazał światu pięciodrzwiową odmianę modelu Up! Wygląda na to, że ma w zanadrzu kolejną wersję mikrusa, tym razem sportową. Zdaniem ekipy z Piston Heads, Volkswagen dał zielone światło produkcyjnej wersji koncepcyjnego Up-a GT, pokazanego w ubiegłym roku we Frankfurcie. Na stronach portalu możemy przeczytać, że pod maską pracować będzie znany już, trzycylindrowy benzyniak o pojemności 1 litra, ale wzmocniony turbosprężarką. Pomoże ona wycisnąć z filigranowego silnika moc 110 koni mechanicznych. Nie oszukujmy się, w dzisiejszych czasach takie wartości mało kogo przyprawiają o szybsze bicie serca. Biorąc jednak pod uwagę, że Up! waży zaledwie 929 kilogramów, potencjał ten powinien w zupełności wystarczyć do wyjątkowo sprawnego przemieszczania się po mieście, a pomagać w tym będzie sześciostopniowa skrzynia biegów. Co jeszcze wyróżniać będzie usportowionego mikrusa z Wolfsburga? Z zewnątrz auto będzie można rozpoznać za sprawą 17-calowych, aluminiowych obręczy kół, agresywniej "narysowanych" zderzaków, nakładek na progi, LED-owych świateł do jazdy dziennej oraz dwóch końcówek wydechu.

Volkswagen Up! Samochodem Roku?

Zdaniem ekipy z Piston Heads, Volkswagen dał zielone światło produkcyjnej wersji koncepcyjnego Up-a GT, pokazanego w ubiegłym roku we Frankfurcie. Na stronach portalu możemy przeczytać, że maską pracować będzie znany już, trzycylindrowy benzyniak o pojemności 1 litra, ale wzmocniony turbosprężarką. Pomoże ona wycisnąć z filigranowego silnika moc 110 koni mechanicznych.

Nie oszukujmy się, w dzisiejszych czasach takie wartości mało kogo przyprawiają o szybsze bicie serca. Biorąc jednak pod uwagę, że Up! waży zaledwie 929 kilogramów, potencjał ten powinien w zupełności wystarczyć do wyjątkowo sprawnego przemieszczania się po mieście, a pomagać w tym będzie sześciostopniowa skrzynia biegów.

Co jeszcze wyróżniać będzie usportowionego mikrusa Wolfsburga? Z zewnątrz, auto będzie można rozpoznać za sprawą 17-calowych, aluminiowych obręczy kół, agresywniej "narysowanych" zderzaków, nakładek na progi, LED-owych świateł do jazdy dziennej oraz dwóch końcówek wydechu.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Up! | Pierwsza jazda

Volkswagen Up! teraz z pięciorgiem drzwi

Volkswagen Fox - ogłoszenia

Więcej o: