Oto wnętrze nowego Audi A3 | Galeria
Do amerykańskiej stolicy hazardu, firma z Ingolstadt przywiozła makietę kabiny nowego modelu. Producentowi chodziło o demonstrację odświeżonego systemu MMI, odmienione wnętrze kompaktowego modelu zadebiutowało niejako przy okazji.
Co się zmieniło? Na pierwszy rzut oka, niewiele. Jednak gdy uważnie przyjrzymy się zdjęciom zauważymy, że styliści dosyć gruntownie przeprojektowali konsolę centralną. Wysuwany wyświetlacz systemu multimedialnego trafił na deskę rozdzielczą, dzięki czemu konsola zyskała na lekkości. O ile nie jest to złudzenie optyczne, wydaje się, że jest ona teraz skierowana w stronę kierowcy. Co jeszcze? Nowe są również nawiewy, które - dzięki zaprojektowanym na nowo kratkom i chromowanym ramkom - nadają wnętrzu małego Audi bardziej sportowego charakteru.
Jednak w Las Vegas, firma chciała przede wszystkim pochwalić się kolejną generacją firmowego systemu MMI. Górna część, dobrze już znanego, pokrętła pełni teraz funkcję panelu dotykowego (podobne rozwiązanie można było dotąd znaleźć w wyższych modelach z Ingolstadt). Co to daje? Touchpad potrafi rozpoznać odręczne pismo. Kierowca może zatem łatwiej, nie odrywając wzroku od drogi, odnaleźć odpowiednie nazwisko w książce adresowej, wyznaczyć punkt docelowy nawigacji czy wykręcić numer telefonu. Nową funkcje ma również schowek w podłokietniku. Po włożeniu do niego telefonu komórkowego, włącza się specjalna, wzmacniająca sygnał antena. Nowinką jest też potrójny HUD (Head-up Display), który na przedniej szybie potrafi wyświetlać informacje oddzielnie dla kierowcy, pasażera na przednim fotelu i... tych z tylnej kanapy. Brzmi intrygująco, jednak nie wiemy na razie, jak dokładnie to działa.
Nowe Audi A3 (w całości) zadebiutuje podczas marcowych targów samochodowych w Genewie. Jednak już dziś możemy zobaczyć, jak zmieni się nadwozie kompaktu z Ingolstadt. Wizualizacje auta znajdziecie na zdjęciach prezentujących funkcje systemu MMI.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
-
Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit
-
BMW pokazało jeden z najbardziej sportowych sedanów świata. BMW M5 CS kosztuje 850 tys. zł
-
Volvo XC60, czyli lider w swoim segmencie. Co oferuje ten szwedzki SUV?
-
Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy
-
Joe Biden wymieni całą rządową flotę na elektryki. To 650 tys. samochodów! Jest ważny warunek
- Południowa Obwodnica Warszawy wyjątkowo hałaśliwa. Mieszkańcy skarżą się na małą liczbę ekranów
- Tylko 30 dni na rejestrację auta. Wróciły stare przepisy i sprawiają kierowcom spore problemy
- Dorzuć się do zbiórki na WOŚP i zasiądź za kółkiem superszybkiego Porsche
- Nie tylko do miasta. Nowy SEAT Ibiza zaskakuje wszechstronnością
- Wciąż kradną katalizatory. W Warszawie policja złapała złodziei na gorącym uczynku
Forum
- Co decyduje o przyspieszeniu samochodu? (20)
- Absolutnie, absolutnie O/T religia (36)
- Komu DS9? (46)
- Bat na daltonistów (38)
- OT - co zrobią Republikanie...? (24)
- Galtomonek będzie szczęśliwy jak to przeczyta... (12)
- opony dzisiaj (35)
- Po zakaz wyprzedzania przed i na przejsciu ? (21)
- Monitorowanie lokalizacji pojazdu elektr. (27)
- OT mamy pierwszego NOPa (186)