Bliżej ideału: Mugen CR-Z iCF

Honda potwierdziła produkcyjną wersję CR-Z poddaną kuracji wzmacniającej serwowanej przez Mugena. Moc to 175 KM, które gwarantują emocjonujące osiągi. Jest niestety jeden problem. Nie każdy będzie mógł to auto kupić

Ile CRX'a w Hondzie CR-Z?

Według pierwszych zapowiedzi Mugen miał gwarantować 200 KM, czyniąc z hybrydy małego potwora. Ostatecznie skończyło się na mocy 175 KM, ale nie ma czego żałować. Już ta moc potrafi wystrzelić Hondę CR-Z do setki w czasie 6,1 sek. To trzy sekundy szybciej, niż robi to seryjny 124-konny CR-Z.

Abu sinik o poj. 1,5 l był w stanie wykrzesać z siebie taką moc zastosowano kompresor, nowy system zapłonowy i przeprogramowano jednostkę sterującą. Podwozie zostało dostosowane do większych osiągów, a pakiet stylistyczna ma dbać o odróżnianie się od zwykłych CR-Z.

Wygląda na to, że firmie Mugen udało się połączyć osiągi sportowego auta w zgrabnym nadwoziu z nowoczesną technologią hybrydową. Niestety jest jeden problem. Nowy Mugen będzie dostępny tylko w Wielkiej Brytanii. Przynajmniej na razie.

Marcin Lewandowski

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-Z do serwisów

Mugen CR-Z na żywo | Wideo

Honda CRX - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.