Jaguar XKR-S Convertible

Czy może być coś przyjemniejszego, niż mknąć kabrioletem z prędkością 300 km/h? Mówiąc szczerze, jesteśmy w stanie wymienić przynajmniej kilka fajniejszych czynności. Nie zmienia to jednak faktu, że z wielką chęcią przejechalibyśmy się nowym, piekielnym cabrio Jaguara
Jaguar XKR-S Convertible XKR-S to najmocniejszy cywilny Jaguar w historii. Czy może być coś przyjemniejszego, niż mknąć kabrioletem z prędkością 300 km/h? Wkrótce do sprzedaży wejdzie wersja Jaguara XKR-S z otwieranym dachem. XKR-S to najmocniejszy cywilny Jaguar w historii. Niebawem auto dostępne będzie również w wersji z otwieranym dachem. Pod maską dziarskiego cabrio drzemie potężne V8 o pojemności 5 litrów, które z pomocą kompresora rozwija moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten, w połączeniu z sześciostopniową skrzynią automatyczną, rozpędza otwartego Jaguara do setki w czasie 4,4 sekundy i pozwala osiągać prędkości dochodzące do 300 km/h. Kabriolet otrzymał taki sam pakiet aerodynamiczny, jakim wcześniej obdarowana została odmiana coupe. Jest tu więc maska i przedni zderzak poszatkowane wlotami powietrza, nieco wulgarny spojler na tylnej klapie i przeprojektowany tylny zderzak z dyfuzorem z włókna węglowego i czterema końcówkami wydechu. Na osie trafiły też nowe, 20-calowe obręcze kół. Jaguar XKR-S Convertible zadebiutuje podczas zbliżających się targów w Los Angeles. Do europejskich salonów trafi w przyszłym roku. Na rodzimym rynku, za przyjemność podróżowania najszybszym cabrio Jaguara trzeba będzie zapłacić 103 tys. funtów.

Przypomnijmy - XKR-S to najmocniejszy cywilny Jaguar w historii. Niebawem auto dostępne będzie również w wersji z otwieranym dachem. Pod maską dziarskiego cabrio drzemie potężne V8 o pojemności 5 litrów, które z pomocą kompresora rozwija moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten, w połączeniu z sześciostopniową skrzynią automatyczną, rozpędza otwartego Jaguara do setki w czasie 4,4 sekundy i pozwala osiągać prędkości dochodzące do 300 km/h.

Kabriolet otrzymał taki sam pakiet aerodynamiczny jakim wcześniej obdarowana została odmiana coupe. Jest tu więc maska i przedni zderzak poszatkowane wlotami powietrza, nieco wulgarny spojler na tylnej klapie i przeprojektowany tylny zderzak z dyfuzorem z włókna węglowego i czterema końcówkami wydechu. Na osie trafiły też nowe, 20-calowe obręcze kół.

Jaguar XKR-S Convertible zadebiutuje podczas zbliżających się targów w Los Angeles. Do europejskich salonów trafi w przyszłym roku. Na rodzimym rynku, za przyjemność podróżowania najszybszym cabrio Jaguara trzeba będzie zapłacić 103 tys. funtów.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Jaguar XKR-S w ruchu | Wideo

Arden podkręca Jaguara XKR

Jaguar XKR - ogłoszenia