Nowe szaty Audi A4

Bestseller z Ingolstadt doczekał się nowego wydania. Odświeżone nadwozie, dopieszczone wnętrze i bardziej ekonomiczne silniki mają pomóc w walce o prymat w segmencie
Nowe szaty Audi A4 Bestseller z Ingolstadt doczekał się nowego wydania. Odświeżone nadwozie, dopieszczone wnętrze i bardziej ekonomiczne silniki mają pomóc Audi A4 w walce o prymat w segmencie Odświeżone nadwozie, dopieszczone wnętrze i bardziej ekonomiczne silniki mają pomóc Audi A4 w walce o prymat w segmencie. Chyba nie będzie dla nikogo zaskoczeniem jeśli powiemy, że po liftingu A4 upodobniło się wyglądem do niedawno odświeżonych, droższych modeli Audi. Przez wielu głośno krytykowana strategia stylistycznego ujednolicania, w tym przypadku jednak wyszła autu na zdrowie. A4 otrzymało m.in. nowe reflektory z bardziej finezyjną LED-ową "falką", duży, sześciokątny grill, przeprojektowane zderzaki i odmienione tylne lampy. Klienci będą też mieli do wyboru cztery nowe kolory nadwozia (razem piętnaście). Przy okazji liftingu styliści dopieścili także wnętrze A4-ki. Audi oferuje klientom nowe wzory kierownicy z ozdobnymi, chromowanymi detalami oraz nową skórzaną tapicerkę ze skóry Nappa. Uproszczono też sterowanie systemem multimedialnym. Co nowego pod maską? Przedstawiciele Audi chwalą się, że inżynierom udało się ograniczyć zużycie paliwa w całej gamie silnikowej średnio o 11 proc. Klienci w Europie będą mieli dziesięć jednostek do wyboru, w tym sześć turbodiesli i cztery jednostki benzynowe. Listę otwiera 120-konne TFSI o pojemności 1,8 litra, a zamyka potężne 3-litrowe V6 TSI o mocy 333 KM, napędzające Audi S4. Sześciostopniowa skrzynia ręczna będzie standardem w wersji sedan i A4 Avant z napędem na przednią oś. Opcjonalnie będzie można zamówić bezstopniową przekładnię Multitronic. Odmiany Quattro dostępne będą z sześciobiegowym manualem oraz dwusprzęgłową, siedmiostopniową skrzynią S tronic. Przedstawiciele Audi zarzekają się, że przy okazji liftingu dopracowali również zawieszenie swojego najpopularniejszego modelu.

Chyba nie będzie dla nikogo zaskoczeniem jeśli powiemy, że po liftingu A4 upodobniło się wyglądem do niedawno odświeżonych, droższych modeli Audi. Przez wielu głośno krytykowana strategia stylistycznego ujednolicania, w tym przypadku jednak wyszła autu na zdrowie. A4 otrzymało m.in. nowe reflektory z bardziej finezyjną LED-ową "falką", duży, sześciokątny grill, przeprojektowane zderzaki i odmienione tylne lampy. Klienci będą też mieli do wyboru cztery nowe kolory nadwozia (razem piętnaście). Przy okazji liftingu styliści dopieścili także wnętrze A4-ki. Audi oferuje klientom nowe wzory kierownicy z ozdobnymi, chromowanymi detalami oraz nową skórzaną tapicerkę ze skóry Nappa. Uproszczono też sterowanie systemem multimedialnym.

Co nowego pod maską? Przedstawiciele Audi chwalą się, że inżynierom udało się ograniczyć zużycie paliwa w całej gamie silnikowej średnio o 11 proc. Klienci w Europie będą mieli dziesięć jednostek do wyboru, w tym sześć turbodiesli i cztery jednostki benzynowe. Listę otwiera 120-konne TFSI o pojemności 1,8l litra, a zamyka potężne, 3-litrowe V6 TSI o mocy 333 KM, napędzające Audi S4.


Audi A4 2.0 TDI | Za kierownicą

Sześciostopniowa skrzynia ręczna będzie standardem w wersji sedan i A4 Avant z napędem na przednią oś. Opcjonalnie będzie można zamówić bezstopniową przekładnię Multitronic. Odmiany Quattro dostępne będą z sześciobiegowym manualem oraz dwusprzęgłową, siedmiostopniową skrzynią S tronic.

Przedstawiciele Audi zarzekają się, że przy okazji liftingu dopracowali również zawieszenie swojego najpopularniejszego modelu.

Zapraszamy do galerii nowego Audi A4.

 

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Nowe spojrzenie Audi RS5

Audi S8 | Galeria

Audi A4 - ogłoszenia

Więcej o: