Zaczną od Tunezji
Łukasz Komornicki i Rafał Marton (Diverse Extreme Team) wystartują w cyklu Pucharu Świata cross-country 2008. Sezon rozpoczynają w Tunezji za niecałe dwa tygodnie, gdzie odbędzie się pierwsza eliminacja Pucharu Świata cross-country.
Zmagania z czołowymi załogami świata Polacy rozpoczną startem w rajdzie Tunezji (23.04.-03.05) - pierwszym, międzynarodowej klasy pustynnym rajdzie od czasu odwołanego w styczniu Dakaru. Impreza stanowi pierwszą eliminację Pucharu Świata cross-country 2008. To po Dakarze, jeden z najbardziej znanych terenowych rajdów świata, nazywany "małym Dakarem", ponieważ przebiega w dużej mierze trasami legendarnego maratonu.
Komornicki z Martonem to jedna z najbardziej doświadczonych załóg samochodowych w rajdach cross-country w Polsce, zdobywcy piątego miejsca w Pucharze Świata 2003, i polscy "dakarowi" rekordziści (najwyższe 14. miejsce w edycji 2004 r.). Swoimi osiągnięciami udowodnili przynależność do światowej czołówki w tej dyscyplinie sportu. W tym sezonie również zapowiadają zaciętą walkę o pucharowe punkty.
"W związku z odwołaniem rajdu Dakar, najważniejszej dla każdego kierowcy terenowego imprezy, czujemy spory niedosyt i planujemy w tym sezonie ostrą walę o pucharowe punkty. Nasz tegoroczny kalendarz startów obejmować będzie m.in. rywalizację w zbliżającym się Rajdzie Tunezji (23.04-03.05.), Rally Vodafone Transiberico w Portugalii i Hiszpanii (20.05.-25.05), oraz UAE Desert Challenge w Dubaju (25.10-31.10). Jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu, zeszłoroczny rok pozwolił nam poznać specyfikę i zalety prowadzenia naszego Buggy. Oprócz sportowej rywalizacji w Pucharze Świata, będzie to dla nas doskonałe przygotowanie do rajdu Dakar 2009. Bo jak wiadomo, Dakar to dla każdego kierowcy priorytet i największe wyzwanie." - powiedział Łukasz Komornicki, kierowca Diverse Extreme Team."
Rajd Tunezji, pierwsza eliminacja Pucharu Świata cross-country, to najdłuższy pustynny maraton po legendarnym rajdzie Dakar, to ekstremalne wyzwanie dla kierowców, rywalizacja człowieka z naturą, maszyną i samym sobą dziewięć morderczych etapów pustynnych, zmagania w 40 stopniowym upale na terenie Tunezji i Libii oraz odcinki specjalne przebiegające po dotychczasowych trasach rajdu Dakar. Tradycja, smak przygody i rywalizacja kierowców o pierwsze punkty Pucharu Świata 2008 rozpocznie się już 23 kwietnia, pustynne zmagania załóg potrwają do 3 maja.
Komornicki z Martonem to jedna z najbardziej doświadczonych załóg samochodowych w rajdach cross-country w Polsce, zdobywcy piątego miejsca w Pucharze Świata 2003, i polscy "dakarowi" rekordziści (najwyższe 14. miejsce w edycji 2004 r.). Swoimi osiągnięciami udowodnili przynależność do światowej czołówki w tej dyscyplinie sportu. W tym sezonie również zapowiadają zaciętą walkę o pucharowe punkty.
"W związku z odwołaniem rajdu Dakar, najważniejszej dla każdego kierowcy terenowego imprezy, czujemy spory niedosyt i planujemy w tym sezonie ostrą walę o pucharowe punkty. Nasz tegoroczny kalendarz startów obejmować będzie m.in. rywalizację w zbliżającym się Rajdzie Tunezji (23.04-03.05.), Rally Vodafone Transiberico w Portugalii i Hiszpanii (20.05.-25.05), oraz UAE Desert Challenge w Dubaju (25.10-31.10). Jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu, zeszłoroczny rok pozwolił nam poznać specyfikę i zalety prowadzenia naszego Buggy. Oprócz sportowej rywalizacji w Pucharze Świata, będzie to dla nas doskonałe przygotowanie do rajdu Dakar 2009. Bo jak wiadomo, Dakar to dla każdego kierowcy priorytet i największe wyzwanie." - powiedział Łukasz Komornicki, kierowca Diverse Extreme Team."
Rajd Tunezji, pierwsza eliminacja Pucharu Świata cross-country, to najdłuższy pustynny maraton po legendarnym rajdzie Dakar, to ekstremalne wyzwanie dla kierowców, rywalizacja człowieka z naturą, maszyną i samym sobą dziewięć morderczych etapów pustynnych, zmagania w 40 stopniowym upale na terenie Tunezji i Libii oraz odcinki specjalne przebiegające po dotychczasowych trasach rajdu Dakar. Tradycja, smak przygody i rywalizacja kierowców o pierwsze punkty Pucharu Świata 2008 rozpocznie się już 23 kwietnia, pustynne zmagania załóg potrwają do 3 maja.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Na A1 rusza odcinkowy pomiar prędkości. 91 proc. kierowców przekracza tam prędkość
-
Kulig pod Elblągiem skończył się na drzewie. Piętnastolatka walczy o życie w szpitalu
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Z Kamazami nie ma żartów. Przekonał się o tym pilot helikoptera [WIDEO]
- Youtuber wybrał się na miasto wszędołazem Sherp. To nie był najlepszy pomysł [WIDEO]
- Pijani, z zakazem kierowania i na holu uciekali przed policją. Głupszej kombinacji być nie mogło
- Rok 2020, czyli rok rekordowych spadków. Polska na tle innych państw UE wypada nieźle
- Spawał tłumik w oplu, a spalił dwa sąsiednie garaże, czyli jak nie używać spawarki
- Tylny napęd i auto do zabawy do 20 tysięcy zł. Osiem modeli. Zaczynamy oczywiście od BMW
Forum
- Uszkodzone lusterko Belgia (12)
- Posłuchali rady trypla. Dziecko walczy o życie. (21)
- Kuligi rozpoczęto. Chociaż sezon już sie kończy. (28)
- OT czarny humor jak jedzenie... (17)
- Dlaczego ubezpieczenia są drogie (30)
- Pizdowatość drogowa. (58)
- Kuligi czas zacząć. (56)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (23)
- NX czas wymienić na RX czyli rabat 100 tys zł (144)
- O/T? czy jak najbardziej T? Edukacja seksualna (28)