Heidfeld: Musieliśmy podjąć dodatkowe ryzyko
Nick Heidfeld po raz kolejny podkreślił, że BMW Sauber dobrze zrobił podejmując ogromne ryzyko projektując bardzo radykalny bolid.
Niemiec twierdzi, że tylko dzięki rewolucyjnym zmianom BMW ...
Nick Heidfeld po raz kolejny podkreślił, że BMW Sauber dobrze zrobił podejmując ogromne ryzyko projektując bardzo radykalny bolid.
Niemiec twierdzi, że tylko dzięki rewolucyjnym zmianom BMW może zmniejszyć stratę do Ferrari i McLarena oraz walczyć o zwycięstwa.
"Na początku stycznia mieliśmy problemy, ale na szczęście błyskawicznie robimy postępy", powiedział Heidfeld. "Jeśli nie podejmujesz ryzyka, nie masz szans na zwycięstwo. Chcemy wygrać, więc musimy robić większe kroki, nawet jeśli ostatecznie nie przekładają się na wyniki."
"Jeśli nie podjęlibyśmy ryzyka, na pewno nie zmniejszylibyśmy straty do najlepszych. W zeszłym sezonie traciliśmy do McLarena i Ferrari pół sekundy na okrążeniu, a w Formule 1 to bardzo dużo. Nie wystarczą drobne ulepszenia w kilku obszarach - aby zniwelować taką stratę potrzebujesz rewolucji."
"Celem zespołu i moim jest zwycięstwo", dodał Heidfeld. "Zawsze chcę dać z siebie wszystko, zawszę chcę być lepszy, aby popełniać mniej błędów i lepiej wykorzystać wóz."
Pomimo dużych oczekiwań Heidfeld wątpi, aby BMW Sauber był w stanie nawiązać walkę z Ferrari i McLarenem w pierwszej części sezonu.
"Podczas pierwszych wyścigów pewnie nie, a później kto wie", powiedział. "Jak co roku po prostu nie wiemy, z jaką ilością paliwa jeździły inne zespoły."
"Oczywiście mam pewne typy. Przypuszczam, że Ferrari i McLaren są z przodu, a my jesteśmy tuż za nimi."
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Kto porzuca Bugatti EB 110 w środku lasu? Spokojna głowa. Nikt!
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
-
Na A1 rusza odcinkowy pomiar prędkości. 91 proc. kierowców przekracza tam prędkość
-
Volkswagen Multivan T7 przyłapany na północy. Nowy model zadebiutuje w 2021 roku
-
To nie awaria, tak na twoje auto działają mróz i śnieg. Sześć zimowych problemów
- Tylny napęd i auto do zabawy do 20 tysięcy zł. Osiem modeli. Zaczynamy oczywiście od BMW
- Ukradł samochód z dzieckiem w środku. Wrócił, żeby nakrzyczeć na matkę
- W Alpach spłonęło muzeum unikalnych motocykli. Wielki pożar na przełęczy Timmelsjoch
- Do miliona wciąż sporo brakuje. Po polskich drogach jeździ około 10 000 elektryków
- Za miesięc zadebiutuje nowa Honda HR-V. Będzie tylko hybrydą
Forum
- Pizdowatość drogowa. (52)
- Kuligi czas zacząć. (50)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (22)
- NX czas wymienić na RX czyli rabat 100 tys zł (113)
- O/T? czy jak najbardziej T? Edukacja seksualna (28)
- OT - więcej religii, mniej edukacji seksualnej.... (98)
- Kolejny wypadek. (92)
- U mnie wreszcie troche bialo :-) (12)
- Kuny nie są fajne (45)
- OT - Prezes nadal nie wydał "czerwonej książeczki" (18)