Toyota MR2 | Samochód marzeń

Do japońskiego, sportowego malucha przylgnęła łatka "Ferrari dla ubogich". Silnik umieszczony centralnie, tylny napęd i czerwony kolor faktycznie mocno kojarzyły się z włoskim oryginałem. Czy po tylu latach Toyota MR2 nadal podnosi ciśnienie?

Niezwykłej urody model drugiej generacji Toyoty MR2 SW20, zadebiutował w 1989 roku. I to właśnie tylny napęd był podstawowym kryterium wyboru samochodu przez obecnego właściciela. Zdecydowanie nie wchodziło w rachubę auto rodem z Bawarii, dlatego pierwotnie poszukiwał Supry, ale po niepowodzeniach zdecydował się właśnie na Toyotę MR2, Wymarzone auto stanęło w garażu Andrzeja w 2007 roku.

Toyota fabrycznie wyposażona była w wolnossący silnik o mocy 156 KM. Dla właściciela taka moc nie była jednak wystarczająca. Po zakupie dwukrotnie oddawał auto w ręce tunerów, ale z efektów ich pracy nie był zadowolony. Własnym sumptem kupił rozbity egzemplarz mocniejszej MR-dwójki i przełożył z niej doładowany silnik o mocy 225 KM.

Powodem zgłoszenia samochodu do programu była potrzeba doprowadzenia go do doskonałego stanu mechanicznego pozwalającego cieszyć się Andrzejowi letnimi i weekendowymi przejażdżkami.

Mimo tego, że auto posiada karoserię w nienagannym stanie pracy Adamowi Klimkowi z Motoricus.com nie brakowało. Z jakimi trudnościami i problemami przy renowacji zmagać się musiał i jaki będzie efekt tych prac przekonamy się 25 listopada o godzinie 10.10.

Patron medialny:

Źródło: Motoricus.com

ZOBACZ TAKŻE:

Ile kosztuje remont BMW e30?

Jeep Cherokee za grosze | Kosztorys napraw

"Samochód marzeń - kup i zrób"

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.