Nowy hatchback Peugeota dostępny będzie z sześcioma silnikami do wyboru. Na liście jednostek benzynowych można znaleźć trzycylindrowe 1.0 VTI (68 KM) i 1.2 VTI (82 KM), 120-konne 1.6 VTI oraz najmocniejsze w stawce - turbodoładowane 1.6 HTP oferujące kierowcy 155 KM. Zwolennicy silników wysokoprężnych mają do wyboru 1.4 HDI 68 KM i dwa warianty mikrohybrydy 1.6 e-HDI: 92- i 115-konną. Słabsze jednostki będą współpracować z ręcznymi skrzyniami pięciostopniowymi. Najmocniejszy silnik benzynowy i najmocniejszy diesel występują w tandemie z przekładniami sześciobiegowymi.
208-ka dostępna będzie w trzech wersjach wyposażenia. W najtańszej - Access - klienci w standardzie otrzymają m.in.: ABS, ESP, poduszki czołowe dla kierowcy i pasażera, poduszki boczne oraz kurtyny przedniego i tylnego rzędu, reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej, centralny zamek, regulację kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, elektrycznie sterowane szyby z przodu, fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz komputer pokładowy.
Klimatyzacja manualna jednostrefowa wymagać będzie dopłaty w wysokości 2000 zł, alarm to wydatek 700 zł, podstawowy system audio - 1000 zł, elektrycznie sterowane lusterka boczne - 250 zł a lakier metalizowany 1800 zł.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: