"Cars" - Numer 6 (10) Czerwiec
Cena: 6,90 zł
TEMAT NUMERU
Ford Focus Ford Focus
42 Ford Focus: Trzecia generacja nie jest przełomowa ani oryginalna. Tym, czym Ford chce przyćmić konkurencję, są systemy bezpieczeństwa znane z aut znacznie większych i znacznie droższych
Co nowego?
10 VW Beetle: do trzech razy sztuka?
18 Prezentacja: zjawiskowy Citroën DS5
Zza kierownicy:
22 Jeep: Cherokee i Compass z silnikami Diesla.
26 Kia Picanto: dobra, ale czy sprosta konkurencji?
30 Infiniti Etherea: koncept specjalnej troski.
32 Hyundai Veloster : nie pomylcie się, licząc drzwi!
34 Opel Corsa OPC: warto było czekać 30 lat.
36 Hyundai I40: ma ambicje namieszać w segmencie.
Testy
52 Hyundai-Infiniti-Porsche: 3 sposoby na coupé.
60 Opel Antara: tak, ale niekoniecznie z automatem.
64 Citroen C5 - Peugeot 508: rodzinny pojedynek.
72 Mercedes SLK: roadster na codzień o wyglądzie SLS.
78 Krótko: Honda Jaaz, Octavia Tour i Suzuki Swift.
Ssangyong Korando Ssangyong Korando
80 Ssangyong Korando : drugie otwarcie?
Felietony
38 Szkoła kochania: Jarek Maznas i Saab 9-5.
40 Miłosz Brzeziński: za kółkiem... zapasowym.
98 Szczepan Mroczek: z szacunkiem do seniorów.
123 Marek Kawecki: czy na pewno nie lubi motocyklistów?
140 Konfrontacje: kością niezgody - Mercedes klasy G.
Dłuższa historia
86 Toyotami po Islandii i RPA: ekstremalne wyzwania.
166 Gry uliczne: tak się bawi, tak się bawi Wrocek.
Klasyka gatunku:
92 Nieśmiertelny: Ford model A.
Dodatek ekstra
99 Dziecko w aucie: wszystko o bezpieczeństwie.
Adrenalina:
124 Ruf: jedyny, zjawiskowy, niepowtarzalny.
Magazyn
130 Powrót pikapów: tylko od nich odliczysz pełny VAT.
134 100-Lecie Continentala: na "Szosie 100 zakrętów".
Po gwarancji:
142 Honda Type R, Clio vs Yaris, A6 czy Superb , rankingi.
Długi dystans
152 Honda CR-Z i Lancia Delta
Pit stop
154 Drift: dyscyplina trudna, ale bardzo widowiskowa.
160 Newsy sport: najciekawsze wydarzenia miesiąca.
Infotainment
162 CAR AUDIO DEMO: co w Skodzie gra?
Szczepan Mroczek
ZOBACZ TAKŻE:
Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne
FORD FOCUS: Trzecia generacja nie jest przełomowa ani oryginalna. Tym, czym Ford chce przyćmić konkurencję, są systemy bezpieczeństwa znane z aut znacznie większych i znacznie droższych