Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

WYNIKI plusy + stylistyka + własności jezdne minusy - mała wydajność układu hamulcowego - jakość wykończenia niektórych elementów dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, z dwiema świecami na cylinder, o pojemności 1598 cm3 Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6200 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 146 Nm przy 4200 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS z EBD Ogumienie: 185/65 R 15 Średnica skrętu: 11,5 m Masa własna: 1200 kg Wymiary: 4170x1729x1442 mm Rozstaw osi: 2546 mm Pojemność bagażnika: 280/1030 l Pojemność zbiornika paliwa: 60 l Prędkość maksymalna: 195 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 11,2 l/100 km; pozamiejskie - 6,4 l/100 km; połączone - 8,2 l/100 km Testowe zużycie paliwa: 9,8 l/100 km Cena: 63 400 zł (z 20.09.2001 r.) Konkurencja: Audi A3, BMW 3 Compact, Mercedes C Sportcoupe ocena końcowa Alfa Romeo w coraz lepszej formie. MOIM ZDANIEM Alfa Romeo 147 zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Oryginalna stylistyka, doskonałe własności jezdne i materiały użyte do wykończenia wnętrza to dobra kombinacja. Szefowie koncernu pozycjonują samochody marki Alfa Romeo w segmencie aut klasy wyższej. Świadczy o tym już sama cena. Powinni jednak popracować nad jakością, wtedy wszystko będzie OK.

Copyright © Agora SA