Wyniki

Wyniki

WYNIKI plusy + pojemne wnętrze + oszczędny silnik o wyjątkowo dużej kulturze pracy minusy - zbyt miękkie zawieszenie - głośne wnętrze przy jeździe z prędkością 100-120 km/h dane techniczne Silnik: 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1396 cm3 Moc maksymalna: 90 KM (67 kW) przy 5600 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 130 Nm przy 4300 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny, ABS Ogumienie: 185/70 R 14 Średnica skrętu: 10,4 m Masa własna: 1092 kg Wymiary: 4460 x 1715 x 1445 mm Rozstaw osi: 2625 mm Pojemność bagażnika: 450 l Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Prędkość maksymalna: 177 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 14,4 s Testowe zużycie paliwa: 7,8 l/100 km Cena: 54 900 zł (z 21.11.2001 r.) Konkurencja: Ford Focus, Nissan Almera ocena końcowa Zacisze domowe, a nie życie sportowe. MOIM ZDANIEM W Hondzie zawsze ceniłem doskonale opracowane podwozia, przygotowane dla entuzjastów jazdy samochodem. Ta wersja nadwoziowa Hondy Civic jest jednak pomyślana do "przewozów rodzinnych".

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.