Dane techniczne

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE FORD FIESTA 1.4 [1.4 TDCi] Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1388 cm3 Moc maksymalna: 80 KM (58 kW) przy 5700 obr./min [68 KM (50 kW) przy 4000 obr./min] Maksymalny moment obrotowy: 124 Nm przy 3500 obr./min [160 Nm przy 4000 obr./min] Prędkość maksymalna: 168 km/h [164 km/h] Przyspieszenie 0-100 km/h: 13,2 s [14,9 s] Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Napęd: na koła przednie Wymiary: 3917x1683x1432-1463 mm Rozstaw osi: 2486 mm Masa własna: 1035 kg [1065 kg] Pojemność bagażnika: 284/947 l Ładowność: 414 kg Pojemność zbiornika paliwa: 45 l Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny Ogumienie: 195/50 R 15 ekonomia ekonomia Zużycie paliwa: 8,6/5,1/6,4 l/100 km [5,3/3,7/4,3 l/100 km] Cena: b.d. Gwarancja: 12 miesięcy, bez limitu przebiegu Konkurencja: Citroën C3, Fiat Punto, Opel Corsa, Peugeot 206, Renault Clio, Seat Ibiza (nowy), Skoda Fabia, Toyota Yaris, VW Polo (nowy) MOIM ZDANIEME Nowa Fiesta stanowi bardzo atrakcyjną ofertę, jednak ma silnych konkurentów (patrz tabelka powyżej). Ponieważ w sprzedaży na naszym rynku pojawi się dopiero w trzecim kwartale bieżącego roku (prawdopodobnie we wrześniu), nie są znane dokładne ceny. Krążą plotki, że dobrze wyposażone auto z silnikiem 1,4 l ma kosztować około 38 tys. zł. Jeśli ta cena się potwierdzi, Fiesta będzie atrakcyjna.

Copyright © Agora SA