Dane techniczne

Dane techniczne

WYNIKI plusy + sylwetka + wspaniały silnik + bardzo dobre wykończenie minusy - ręczne domykanie dachu - brak rakiet samonaprowadzających dane techniczne Silnik: V-8 , 32-zaworowy, regulowane fazy rozrządu (VANOS), o pojemności 4941 cm3 Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 3800 obr./min Napęd: na tylne koła, DSC Skrzynia biegów: 6-stopniowa, ręczna Hamulce: tarczowe, wentylowane, ABS Rozstaw osi: 2505 mm Wymiary: 4440x1830x1317 mm Masa własna: 1585 kg Ogumienie: przód - 245/45 R 18, tył - 275/40 R 18 Średnica skrętu: 11,8 m Pojemność bagażnika: 203 l Pojemność zbiornika paliwa: 73 l Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie) Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s Testowe zużycie paliwa: 15,3 l/100km Cena: 593 466 zł (w Polsce, z 28.08.2001 r.) Konkurencja: Aston Martin DB 7 Vantage Volante, Mercedes SL, Porsche 911 Cabrio ocena końcowa Teraz auto wygląda jak "klasyk" naszpikowany najnowszą techniką. "Z8" to czysta fascynacja.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.