Suzuki Jimny

Auto zadebiutowało w Europie sześć lat temu, ale nazwa Jimny jest znacznie starsza
Po raz pierwszy pojawiła w 1970 r. także jako oznaczenie niewielkiej terenówki. Zakup Jimny to jeden z najtańszych w Polsce sposobów na nabycie nowego wozu z napędem na obie osie. I jeden z niewielu przykładów, że niska cena nie oznacza niskich stylistycznych lotów. Nie dotyczy to jednak wnętrza - tablica rozdzielcza zabiera cię w podróż w lata 80. W małym Su-zuki zastosowano sztywne mosty napędowe prowadzone na wahaczach wzdłużnych i solidną ramę nośną. W Japonii auto można kupić także z trzycylindrową jednostką napędową o pojemności 0,7 litra. W standardzie znajdują się m.in.: czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, ABS, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby i zewnętrzne lusterka oraz centralny zamek.

Cena od: 49 900 zł

Inne wersje silnikowe

Jeden silnik

Dane techniczne: Suzuki Jimny 1.3 JLX
masa własna/ładowność: 1045/375 kg
silnik: benzynowy 1328 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy
moc maks.: 82 KM przy 5500 obr/min
maks. moment obr.:110 Nm przy 4500 obr/min
prędkość maks.: 140 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h: b.d.
skrzynia biegów, reduktor: M/5, R
napęd: na koła tylne, dołączany na przednie
blokady: -/-/-
wymiary (dł./szer./wys.):3645/1600/1705 mm
rozstaw osi: 2250 mm
pojemność bagażnika: 85-620 l
prześwit/głęb. brodzenia: 90/500 mm
zużycie paliwa (śr.): 7,8 l/100 km