Nissan X-Trail

Zbudowany na płycie podłogowej kompaktowej Almery odniósł wielki sukces
Samochód zadebiutował w Polsce wiosną 2002 r., niedawno przeszedł nieznaczną modernizację. Zestaw wskaźników umieszczono pośrodku tablicy rozdzielczej. Auto wyposażono w system All-Mode 4x4. Podczas podróżowania w normalnych warunkach silnik napędza jedynie przednią oś. Kiedy jednak przednie koła stracą przyczepność, następuje elektroniczna aktywacja sprzęgła tylnego mostu napędowego i moment kierowany jest także na tylną oś. Można też włączyć stały napęd wszystkich kół. W standardzie m.in.: czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, ABS z EBD, klimatyzacja automatyczna, centralny zamek, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby oraz lusterka zewnętrzne. Ponadto radio-odtwarzacz CD.

Cena od: 102 900 zł

Inne wersje silnikowe

2.0 - 140 KM, 192 Nm

2.5 - 165 KM, 230 Nm

Dane techniczne: Nissan X-Trail 2.2 dCi
masa własna/ładowność: 1629/530 kg
silnik: wysokoprężny 2184 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodoładowany
moc maks.: 136 KM przy 4000 obr/min
maks. moment obr.: 314 Nm przy 2000 obr/min
prędkość maks.: 180 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s
skrzynia biegów, reduktor: M/6, -
napęd: na koła przednie, elektronicznie dołączany na tylne
blokady: -/-/-
wymiary (dł./szer./wys.):4455/1765/1675 mm (bez relingów)
rozstaw osi: 2625 mm
pojemność bagażnika: 350-1841 l
prześwit/głęb. brodzenia: 200 mm/b.d.
zużycie paliwa (śr.): 7,2 l/100 km