Mitsubishi Pajero Pinin

Niewielkie auto najpierw zadebiutowało w rodzimej Japonii pod nazwą Pajero io
Rok później, w 1999 r., w nieco zmienionej formie trafiło do Europy. Linie nadwozia zaprojektowało włoskie studio Pininfarina znane m.in. ze współpracy z Ferrari i Peugeotem. Podjęło się ono również produkcji auta. W Polsce ten konkurent Toyoty RAV4 czy Hondy HR-V występuje tylko w wersji

pięciodrzwiowej, trzydrzwiowa odmiana jest dostępna jedynie na indywidualne zamówienie. Samochód ma samonośne nadwozie, niezależne zawieszenie przednie i sztywną tylną oś resorowaną na sprężynach śrubowych. W standardzie znajdują się m.in.: czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszki boczne, ABS z EBD, ręczna klimatyzacja, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka zewnętrzne oraz centralny zamek.

Cena od: 83 900 zł

Inne wersje silnikowe

Jeden silnik

Dane techniczne: Mitsubishi Pajero Pinin 1.8
masa własna/ładowność: 1420 (1335)*/420 (345)* kg
silnik: benzynowy 1834 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy
moc maks.: 114 KM przy 5500 obr/min
maks. moment obr.: 160 Nm przy 4000 obr/min
prędkość maks.: 155 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h: ok. 12,6 (11,9)* s 
skrzynia biegów, reduktor: M/5, R
napęd: na koła tylne, dołączany na przednie
blokady: -/centralna/-
wymiary (dł./szer./wys.): 4035 (3735)*/1680/1700 (1695)* mm
rozstaw osi: 2450 (2280)* mm
pojemność bagażnika: b.d.
prześwit/głęb. brodzenia: 200 mm/b.d.
zużycie paliwa (śr.): 9,5 l/100 km
* wersja 3-drzwiowa