Mitsubishi Pajero

Sztandarowa terenówka japońskiej marki
Obecna generacja jest produkowana od 1999 r. Samochód występuje z trzy- i pięciodrzwiowym nadwoziem samonośnym. Obok turbodiesla o pojemności 3,2 litra w ofercie znalazła się też 3,5-litrowa widlasta szóstka z systemem bezpośredniego wtrysku benzyny GDI. Układ EBAC odpowiada za hamowanie silni-

kiem w terenie. System działa tylko podczas przenoszenia napędu na cztery koła, przy włączonym pierwszym biegu i blokadzie centralnego mechanizmu różnicowego (ze sprzęgłem lepkościowym) oraz przy zwolnionych hamulcach. Wszystkie koła są zawieszone niezależnie. W standardzie Pajero oferuje m.in.: cztery poduszki powietrzne (czołowe i boczne), elektrycznie sterowane zewnętrzne lusterka oraz przednie i tylne szyby. Ponadto automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD z sześcioma głośnikami, system EBAC i dolną osłonę silnika.

Cena od: 229 990 zł

Inne wersje silnikowe

3.5 - 202 KM, 318 Nm

Dane techniczne: Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D
masa własna/ładowność: 2170/640 kg
silnik: wysokoprężny 3200 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodoładowany
moc maks.: 160 KM przy 3800 obr/min
maks. moment obr.: 373 Nm przy 2000 obr/min
prędkość maks.: 170 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h: 12 (13,8)* s
skrzynia biegów, reduktor: M/5 lub A/5, R
napęd: na koła tylne, dołączany na przednie
blokady: -/centralna/-
wymiary (dł./szer./wys.): 4830 (4315)**/1895/1855 (1845)** mm
rozstaw osi: 2780 (2545)** mm
pojemność bagażnika: b.d.
prześwit/głęb. brodzenia: 225/600 mm
zużycie paliwa (śr.): 9,5 (10,5)* l/100 km
* z automatyczną skrzynią biegów ** dane dla wersji 3-drzwiowej