Chrysler Crossfire Roadster V6 3.2 18V

To najbardziej fascynujący Chrysler od czasu Vipera - połączenie stylu, komfortu i osiągów.

Już w salonie

Dwumiejscowe otwarte nadwozie - opracowane rok po coupé - zmodyfikowano, dodając wzmocnienia (roadster jest cięższy o 36 kg), by zwiększyć sztywność skrętną i integralność struktury. Charakterystyczna struna grzbietowa nadal biegnie przez oś auta, a maska jest żebrowana. Klasyczny, tylnonapędowy bezdachowiec prezentuje się very sportish, a równocześnie pozwala każdemu łagodnie się prowadzić. Dobrze mu z rozłożonym, jak

i złożonym (w 22 s) miękkim dachem. Bagażnik mieści 190 l ("bez kaptura" - 104 l). Auto można zamówić z manualną skrzynią 6-biegową lub 5-stopniowym automatem z funkcją ręcznej zmiany biegów (AutoStick) - obie wersje kosztują tyle samo!

Seryjnie zakłada się niskoprofilowe opony Continental Sport Contact 2 - przód 225/40 ZR 18, tył 255/35 ZR 19 - high-performance z indeksem prędkości W (do 240 km/h). Spojler wysuwa się automatycznie z pokrywy bagażnika po przekroczeniu prędkości 90-100 km/h, dociskając tylną część pojazdu do podłoża. Auto zatrzymują wydajne hamulce tarczowe o dużej średnicy - 300 mm z przodu (wentylowane) i 278 mm z tyłu.

Tańsza, a wciąż bardzo prestiżowa alternatywa Porsche 911 czy Nissana 350Z.

Cena 202 520 zł

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.