211 km/h, 175 KM, 34 tyś euro
Tuning na maksa. Ta firma tuningowa nie przebiera w środkach. Agresywna optyka, spoilery do ziemi, a z tyłu cztery wystające rury wydechowe. Silnik OK, za to zawieszenie zdecydowanie za twarde.
209 km/h, 170 KM, 32 tyś euro
Widać, że rodzina Abtów macza palce w sporcie samochodowym. Golf zyskał znakomity układ jezdny, mimo mniejszej mocy silnika osiągi są niemal identyczne jak u konkurentów. Tuning optyczny bez nachalności.
Golf MTM ma to, czego brakuje serii - charakter. Jedynym, co tak naprawdę ogranicza frajdę z jazdy tym samochodem, jest stan polskich dróg. Denerwuje ciągłe uważanie na dołki i wyboje. Szkoda, że cierpi na tym ocena końcowa. Tym bardziej że nie podwyższa jej ani brzmienie, ani stylizacja wnętrza. Wzrost mocy i znakomity układ jezdny co nieco rekompensują te niedogodności. Z niecierpliwością czekamy na czteronapędową wersję 3.2V6. Poprzednia "zabiła nas" brzmieniem i osiągami.