Ambitne Suzuki Kizashi

Nowa kampania reklamowa Suzuki ma pomóc przyciągnąć klientów. W kolejnych klipach Kizashi staje do boju z Mercedesem klasy C i limuzyną, Audi A4 i sofą oraz z Volvo S40 i... A zresztą, zobaczcie sami

Mimo atletycznej linii nadwozia, dynamicznie skrojonego zawieszenia i porządnego wykończenia, nowy "średniak" Suzuki nie spotkał się w USA ze zbyt ciepłym przyjęciem. Do listopada znalazł tam tylko 5 269 nabywców, co daje niespełna 500 sztuk miesięcznie.

Japończycy nie zamierzają jednak załamywać rąk i ruszają z nową kampanią reklamową, w której Kizashi rozkłada konkurencję na łopatki. Konkurencję nie byle jaką, bo Audi A4, Mercedesa klasy C i Volvo S40. Prawdziwą atrakcją są jednak pozostali konkurenci - limuzyna, kanapa i człowiek w kombinezonie z folii bąbelkowej. Czyżby Suzuki wykorzystało stereotypy, które krążą na temat marek premium?

Marcin Sobolewski

Suzuki Kizashi w Polsce - CENY

Samochodem na narty - wszystko, co warto wiedzieć przed wyjazdem

Suzuki - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.