9-3

Więcej o:

9-3

  • Saab 9-3 | Nowe życie w Turcji

    Od 2020 nikt nie zginie w Volvo Kolejny rozdział do niekończącej się historii Saaba 9-3 i jego powrotów z motoryzacyjnego cmentarzyska postanowił właśnie dopisać turecki rząd. Turcja podpisała umowę ze Szwedami na produkcję modelu 9-3. Od razu trzeba zaznaczyć, że nie jest to pełnoprawny powrót

  • Tak miał wyglądać Saab 9-3

    nowych części, jak i podejście do bezpieczeństwa znacząco wykraczały poza przyjęte przez GM standardy. W 1998 roku auto przeszło lifting i zmieniło nazwę na 9-3. Po czterech latach Saab pokazał zupełnie nowa generację. Niestety zrezygnowano z nadwozia typu liftback na rzecz sedana, co tłumaczono większą

  • Saab 9-3 (1998-2003) - opinie Moto.pl

    Tak miał wyglądać Saab 9-3 Model 9-3, podobnie jak poprzednik, tworzony był przez szwedzkiego Saaba, ale w oparciu o rozwiązania koncernu General Motors. Samochód miał więc własną, niepowtarzalną stylizację nadwozia i wnętrza, ale wykorzystywał płytę podłogową Opla Vectry. Zrezygnowano

  • Tak wyglądałby nowy Saab 9-3. Gdyby powstał...

    nowych części, jak i podejście do bezpieczeństwa znacząco wykraczały poza przyjęte przez GM standardy. W 1998 roku auto przeszło lifting i zmieniło nazwę na 9-3. Po czterech latach Saab pokazał zupełnie nowa generację. Niestety zrezygnowano z nadwozia typu liftback na rzecz sedana, co tłumaczono większą

  • Saab 9-3 Cabrio Aero - test | Za kierownicą

    Saab 9-3 cabrio wygląda poprawnie i może się podobać. Po niedawnym liftingu zmianie uległy przednie i tylne lampy. Ich kształt i wygląd wskazują, że grupą docelową dla Saaba są młodzi ludzie. Odbierając samochód testowy uderzyło mnie, że jest aż tak intensywnie żółty. Ten kolor dobrze koresponduje

  • Nowe ceny Saaba 9-3

    Wraz z nadejściem nowej ery dla Saaba została przygotowana nowa oferta cenowa dla rynku polskiego. Ceny Saaba 9-3 zostały obniżone o około 5-8%, wskutek czego Saab 9-3 Linear z 2-litrowym benzynowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 150 koni mechanicznych kosztuje nieco ponad 93 000 zł

  • Saab 9-3X

    Haldex, moc będzie przenoszona na wszystkie koła. Diesel natomiast, dostępny będzie wyłącznie z napędem na przednią oś. Obie wersje różnią się także prześwitem: w przypadku wersji wysokoprężnej zwiększony on został o 20mm w stosunku do wyjściowego 9-3 SportKombi, podczas gdy model benzynowy "podniesiono