Komentarze (40)
Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: aprox99

    Oceniono 57 razy -27

    i zapomnieliscie podać że to złom,którego nikt nie chce potem kupić

  • Gość: rajder

    Oceniono 38 razy -14

    I wszyscy pasażerowie wiedzą o ile przekroczyliście prędkość, przez tą środkową deskę samochód odpada!

  • Gość: konjoch

    Oceniono 14 razy 10

    Zapomnieliście o wersji VTS 2.0 180KM...

  • skjskj

    Oceniono 20 razy 8

    Jak na taką klasę auta nawet nawet. Ogólnie na ulicach zbyt rzadko spotykany

    ________________________________________________
    www.strefakulturalnejjazdy.pl/2013/08/nie-wychowuj-pirata-drogowego.html

  • c64

    Oceniono 41 razy 15

    Można jeszcze parę rzeczy dorzucić, w MK1 była np. akcja serwisowa wymiany modułu przełączników pod kierownicą. Do tego wszystkiego dochodziło jeszcze rzeczy nie objęte akcjami:
    - pojawiąjąca się po pewnym czasie nieszczelność w układzie recyrkulacji oparów benzyny, co skutkuje zapachem paliwa w kabinie przy hamowaniu
    - opadające podszybie od strony komory silnika
    - złe przygotowanie w fabryce maski aluminiowej do malowania - bąble pod lakierem na krawędziach blachy po 2-3 latach. O tyle skandal, że problem występował nawet po facelifcie w 2008 r. czyli przez 4 lata niczego się nie nauczyli.
    - pękające końcówki sprężyn tylnego zawieszenia po 50-100 tyś. Zostało to potem poprawione, nowe sprężyny miały końcówki zabezpieczone tworzywem sztucznym.
    - zatykający się zawór wyrównywania ciśnienia w baku, robiło się wtedy pociśnienie i bak zapadał się do środka, koszt tej imprezy to nowy bak.
    - przecierające sie kable elektryczne świateł na łączeniu tylnej klapy z karoserią w 3d.
    - masowo psujący się po 2-3 latach seryjnie montowany tempomat, w wyniku awarii przełącznika w kierownicy (koszt nowego modułu w ASO 1000 zł) lub czujników pod pedałami.
    - w wersji benzynowej 1.4 90KM było montowane fabrycznie sprzęgło Sachsa od Puga 206, to sprzęgło było za słabe do masy C4-ki, efekt był taki, że sprzęgło nadawało się do wymiany po 20 tyś km.
    - w silniku 1.6 122 KM oraz THP z początku produkcji rozpadający się rozrząd (choć to sprawka BMW).
    - ten samochód posiada najdroższe wycieraczki przednie na rynku :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX