VW Caddy LPG | Najlepsze auto na gaz

Konkurs branży LPG ?Napęd Nowej Ery? rozstrzygnięty. Samochodem nowej ery został Volkswagen Caddy. Jury wybrało także najlepszą instalację, rozwiązanie oraz stację autogazu

VW Caddy BiFuel - seryjnie z LPG

Prestiżowy tytuł laureata "Napędu Nowej Ery" i statuetkę otrzymali: - w kategorii Samochód Nowej Ery - Volkswagen Caddy - w kategorii Instalacja Nowej Ery - Instalacja sekwencyjna AEB Stella Polare Comfort line zgłoszona do konkursu przez Elpigaz - w kategorii Rozwiązanie Nowej Ery - Dodatki antykorozyjne i przeciwwodne: AQUAGASOL, CORIMSOL do gazu płynnego oferowane przez Jednostkę Innowacyjno-Wdrożeniową PETROL -w kategorii Stacja Nowej Ery - Moya w Gzowie

Od marca 2012 blisko 90 firm z branży LPG walczyło o tytuł laureata "Napędu Nowej Ery". Po ponad pół roku zaciętej rywalizacji Jury złożone z dziewięciu ekspertów rynku gazu płynnego oraz dziennikarzy motoryzacyjnych, w tajnym głosowaniu, wybrało laureatów. Werdykt ogłoszono podczas Gali finałowej otwierającej IX Spotkanie Branży Petrochemicznej -  Polski Rynek LPG. Patronat nad uroczystością objęło Ministerstwo Gospodarki.

- Gaz płynny zasługuje na miano paliwa nowej ery. To paliwo, które napędza gospodarkę i w czasach globalnego kryzysu oraz wyśrubowanych wymagań środowiskowych może otrzymać niepowtarzalną szansę zmiany wizerunku. Mam nadzieję, że pierwszym zwiastunem tych zmian jest konkurs "Napęd Nowej Ery" - mówił witając ponad dwustu gości Marcin Zawisza, Prezes Zarządu ORLEN GAZ.

Ideą powstania projektu "Napęd Nowej Ery" było zerwanie ze stereotypowym postrzeganiem paliwa LPG, stworzenie impulsu do rozwoju branży i przedstawienie firm godnych naśladowania.

fot. Juliusz Szalek Zobacz, jak wygląda produkcja Volkswagena Caddy w Polsce .

Organizatorzy przedsięwzięcia, spółka Orlen Gaz i portal e-petrol, wyznaczyli kierunek tych zmian, obierając jako cel innowacyjność dorównującą światowym standardom. Wyróżnili firmy przede wszystkim nowoczesne, oferujące swoim klientom produkty i usługi najwyższej jakości, pozwalające korzystać z nowatorskich pomysłów i oryginalnych rozwiązań.

Gala finałowa "Napędu Nowej Ery" była doskonałą okazją do wymiany branżowych spostrzeżeń i podsumowań konkursowych doświadczeń. Nowoczesność, przyjazność dla użytkowników, ekologia były najczęściej padającymi słowami podczas przemówień laureatów konkursu. Ich szczere zaskoczenie werdyktem to najlepszy dowód na to, jak mocnych mieli rywali. Do ostatniej chwili w tajemnicy trzymana była też prezentacja zwycięskiego auta. Tradycyjne otwarcie zalakowanej koperty z werdyktem Jury zastąpiła projekcja mappingowa na Volkswagenie Caddy, dzięki której na Samochodzie Nowej Ery podziwiać można było np. dynamiczny pokaz fajerwerków.

Nagrodą główną w każdej kategorii jest wyjazd do Londynu - zaproszenie na 26. Forum Światowej Organizacji Gazu Płynnego (WLPGA) oraz prawo do posługiwania się tytułem Nowej Ery.

- Laureaci konkursu "Napęd Nowej Ery" wzajemnie "napędzają" rynek LPG. Kategorie konkursowe są ze sobą ściśle powiązane. Nawet najlepszy autogaz bez nowoczesnej, przyjaznej silnikowi instalacji nie przekona kierowców do zakupu fabrycznego auta na gaz. I odwrotnie - dopóki nie zaczniemy mówić głośno o tym, że stacje LPG muszą spełniać współczesne standardy obsługi, gaz wciąż będzie kojarzony z paliwem dla starych, tanich samochodów - podkreślał Marcin Zawisza podczas uroczystości wręczenia nagród.

Statuetkę konkursową zaprojektowała Joanna Nowara, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, Laureatka Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego "Młoda Polska", stylistka wnętrz.

Pierwszą edycję konkursu "Napęd Nowej Ery" zorganizowała spółka ORLEN GAZ i portal e-petrol.pl. Partnerami całego projektu są: Polska Izba Paliw Płynnych, Polska Organizacja Gazu Płynnego, World LP Gas Association (WLPGA), Przemysłowy Instytut Motoryzacji. Patronat medialny objął portal gazeo.pl, Moto.pl oraz tygodnik "Auto Świat".

Patron medialny:

ZOBACZ TAKŻE:

VW Caddy | Za kierownicą

Najszybsza taksówka w Polsce

Dlaczego prezes Hyundaia chce, żeby Euro 2012 wygrali Niemcy?

Więcej o:
Copyright © Agora SA