Triumfatorzy krajowych rozgrywek z ubiegłego roku Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran rozstali się z Subaru Poland Rally Team i w sezonie 2011 reprezentować będą barwy Lotos Dynamic Rally Team. Starty załogi, oprócz sponsora tytularnego producenta paliw Lotos Dynamic, będą wspierać: STP, Szkoła Jazdy Subaru i Arcold.
W tegorocznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski zawodnicy staną do rywalizacji we wszystkich siedmiu rundach cyklu. Pierwsze ściganie na rajdowych trasach już za kilka dni - podczas 7. Rajdu Lotos Baltic Cup (18-20 lutego). Mistrzowie Polski nie kryją, że mają za sobą trudny i pracowity okres związany z budowaniem całego zespołu praktycznie od podstaw.
To ogromne wyzwanie, szczególnie w sytuacji, gdy sezon rusza wcześniej niż zwykle - podkreśla pilot Jarek Baran
Już teraz wiedzą, że przed nimi kolejny emocjonujący sezon. A po zeszłorocznych sukcesach, oczekiwania wobec załogi Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran są bardzo wysokie.
Oczywiście, postaramy się im sprostać. Nigdy nie odpuszczamy, zawsze dajemy z siebie wszystko i wierzę, że także w nadchodzącym sezonie pokażemy na co nas stać - zapewnia Kajetan Kajetanowicz
Kierowca z Ustronia zdradza, że ostatnie miesiące spędził na bardzo intensywnej pracy, przygotowując się do czekających go wyzwań.
Rajdową bronią dla załogi Lotos Dynamic Rally Team będzie Subaru Impreza zbudowana przez stajnię Tommiego Makinena. Do startów w Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski auto będzie przygotowywane i obsługiwane przez doświadczonych mechaników z Rallytechnology. Z ekipą tą Kajo współpracował w latach 2007-2008.
Cieszę się, że wracamy do chłopaków, z którymi zdobyłem tytuł wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej i mistrza w grupie N. Pamiętam, że atmosfera jaką stworzyli była bardzo dobra, a jednocześnie profesjonalna - mówi Kajetanowicz, który jednocześnie będzie pozostawał w ścisłym kontakcie z Tommi Makinen Racing
Firma ta priorytetowo traktuje współpracę z aktualnym mistrzem Polski.
Jak przewiduje załoga Lotos Dynamic Rally Team, w tym roku o końcowym wyniku rajdowych mistrzostw decydować będzie forma i prędkość na nawierzchniach asfaltowych.
W kalendarzu nie ma Rajdu Warszawskiego, zmieniono termin Rajdu Lotos, więc tak naprawdę jedyną szutrową imprezą pozostaje Rajd Polski. Właśnie na luźnej nawierzchni w ubiegłym sezonie odnieśliśmy komplet zwycięstw. Startujemy autem grupy N w najnowszej specyfikacji. Aktualnie trwają prace nad rozwojem klasy R4, która wydaje się interesująca i perspektywiczna - twierdzi Jarek Baran, który ma na koncie blisko 200 startów, w tym prawie 120 w mistrzostwach Polski
Przez wiele lat był pilotem Janusza Kuliga i startował też m.in. z Waldemarem Doskoczem, Sebastianem Fryczem, Michałem Kościuszko i Leszkiem Kuzajem.
Czeka nas naprawdę ciekawy sezon, a to jeszcze bardziej zwiększa moją motywację. Wierzę też, że wspaniali kibice, których wsparcie i niesamowity doping pomogły nam w zdobyciu mistrzowskiego tytułu, także i w tym sezonie pozostaną z nami. Liczę na ich obecność, tak potrzebną, podczas każdego kilometra odcinka specjalnego - mówi Kajetan Kajetanowicz na kilka dni przed startem pierwszej eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
ZOBACZ TAKŻE:
Rajd Lotos otwiera sezon. Ściganie już w piątek!