Castrol rusza na FB

Zostań szefem inżynierów w Castrol Service Park! Przygotuj rajdówki zespołu Castrol Ford Abu Dhabi World Rally Team do rywalizacji w mistrzostwach świata WRC i zgarnij nagrody. A wszystko to nie ruszając się sprzed komputera

W ramach kampanii promocyjnej firmy Castrol "Wytypuj i wygraj!" 23 września wystartowała na profilu Castrol Polska (Facebook) specjalna konkursowa aplikacja rajdowa - Castrol Service Park!

Castrol Service Park to aplikacja stworzona by fani rajdowych emocji mogli wcielić się w członków teamu serwisowego i konfigurować wirtualnego Forda Focusa na warunki poszczególnych rajdów z kalendarza WRC. Kolejne wirtualne rajdy - Szwecji, Jordanii, Finlandii i Niemiec będą odbywać się co tydzień, a rozgrywki zakończy wielki finał - rajd Wielkiej Brytanii.

W każdym następującym po sobie tygodniu uczestnicy Castrol Service Park będą mogli zapoznawać się z warunkami poszczególnych rajdów, ćwiczyć ustawienia samochodu na odcinku testowym i brać udział w dodatkowych konkursach związanych ze światem WRC. Konfigurować można wszystkie najważniejsze, decydujące o zachowaniu samochodu na poszczególnych nawierzchniach elementy - od opon, przez twardość i wysokość zawieszenia, ustawienie balansu hamulców aż po przełożenia skrzyni biegów. Ponieważ nad sukcesem kierowców czuwa sztab niezwykle sprawnych i doświadczonych ludzi, którzy mając pół godziny na serwis, potrafią błyskawicznie rozebrać samochód, naprawić i złożyć go z powrotem, a w grze Castrol Service Park liczą się sekundy, do dyspozycji uczestników konkursu oddano krótki poradnik w formie Książki Serwisowej. Jego zadaniem jest ułatwić graczom dobranie prawidłowego ustawienia samochodu rajdowego i uzyskać jak najlepszy wynik.

Zabawa potrwa do 31 października 2010r. - kiedy nastąpi zamknięcie klasyfikacji ogólnej. Jest o co walczyć - do wygrania oryginalne gadżety WRC teamu BP Ford Abu Dhabi a dla zwycięzców klasyfikacji ogólnej - 3 zestawy Playstation 3 z rajdową kierownicą i najnowszą grą z serii Gran Turismo!

Zwyciężą nie tylko najlepsze ekipy serwisowe - przewidziano również nagrodę specjalną dla osoby, która zgromadzi największy team, czyli zaprosi do aplikacji największą liczbę użytkowników.

Akcja prowadzona na FB jest częścią kampanii organizowanej pod hasłem "Wytypuj i wygraj", skierowanej do wszystkich, którzy od 1 września do 10 listopada 2010 r. zakupią co najmniej litr oleju objętego promocją i zachowają dowód zakupu. Główną nagrodą w promocji "Wytypuj i wygraj" jest wyjazd na jedyny rozgrywany na zaśnieżonych drogach z rajdów Mistrzostw Świata WRC. By wziąć w niej udział wystarczy dokonać zakupu, zarejestrować się na stronie www.castrolwrc.pl , wytypować na którym miejscu listopadowy Rajd Wielkiej Brytanii ukończy wspierany przez Castrol Mikko Hirvonen oraz uzasadnić dlaczego to właśnie do nas powinna trafić główna nagroda w konkursie.

Spośród zgłoszeń z prawidłowymi typami miejsca Hirvonena zostaną wybrane dwie najciekawsze opinie, których autorzy zostaną nagrodzeni wyjazdem na weekend dla VIP-ów podczas Rajdu Szwecji 2011. Ponadto w konkursie do rozdania jest 500 oryginalnych gadżetów BP Ford Abu Dhabi World Rally Team.

ZOBACZ TAKŻE:

Wspomnienia z grupy B - ZOBACZ TUTAJ

Kibicuj bezpiecznie - ZOBACZ TUTAJ

Rusza polska edycja Pucharu ClioCup - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Subaru Impreza - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA