W trakcie trzech dni ADAC Rallye Deutschland zawodnicy mają do pokonania 15 odcinków specjalnych o łącznej długości 368,63 kilometrów oesowych. Pierwszego dnia będą pokonywać kręte drogi na terenie winnic przy rzece Mozel a w sobotę zmagania przeniosą się na teren poligonu wojskowego. Na niedzielę zaplanowano 3 odcinki specjalne, w tym między innymi superoes Circus Maximus.
Rajd Niemiec to jedna z najtrudniejszych rund asfaltowych w Mistrzostwach Świata. Jak co roku odcinki są bardzo zróżnicowane. Pierwszego dnia będziemy się ścigać na oesach położonych w malowniczych winnicach. Odcinki te są bardzo szybkie, kręte i wymagające technicznie. Drugiego dnia przenosimy się na poligon, gdzie czeka na nas najdłuższy w tym rajdzie ponad 46 kilometrowy odcinek, który będziemy pokonywać dwukrotnie po betonowych płytach. Będzie to spory sprawdzian dla samochodu, opon oraz dla samych kierowców. Odcinki trzeciego dnia to asfalty w charakterystyce przypominające odcinki znane nam z rund europejskich. Zapowiada się więc bardzo ciekawa i wymagająca impreza.
Przed rozpoczęciem prawdziwych zmagań rajdowych, na Polaków reprezentujących w Mistrzostwach Świata barwy Lotos Dynamic Rally Team, czekają dzisiaj jeszcze dwa zadania - odcinek testowy oraz przedrajdowa konferencja prasowa FIA.
W czwartek od godziny 11.00 do godz.13.00 zaplanowany jest odcinek testowy, w którym wystartuje polska załoga. O godzinie 13.30 Michał weźmie udział na zaproszenie FIA, jako jeden z dwóch zawodników startujących w stawce PWRC, w konferencji prasowej.
ZOBACZ TAKŻE:
Volkswagen Scirocco R | Ola objechał gwiazdy