Kia Lotos Race | Samochody czekają!

40 białych Kii Picanto chce rozpocząć swój sportowy żywot. Samochody przeznaczone są do udziału w tegorocznych ?Kia Lotos Race?. Zawody ruszą w maju, a do rozegrania będzie 6 eliminacji. Rejestracja uczestników potrwa do końca lutego

Wyścigowe Mistrzostwa Polski Kia Picanto "Kia Lotos Race" ruszają w maju na torze Eurospeedway Lausitz w Niemczech, gdzie będą towarzyszyć serii DTM.

Na cały rok ścigania w Wyścigowych Mistrzostwach Polski Kia Picanto "Kia Lotos Race"złoży się 6 podwójnych rund (dwa osobne wyścigi podczas każdej z nich). Dwie odbędą się na torze Poznań, a pozostałe na obiektach w Austrii, Słowacji i Czechach.

Picanta czekają

Kia Motors Polska przygotowała 40 aut modelu Picanto do udziału w tym cyklu. Są to wersje z benzynowym silnikiem 1.2 l o wyjściowej mocy 85 KM. Na potrzeby wyścigów samochody zostaną pozbawione wszelkich "zbędnych" elementów wyposażenia, uzbrojone w klatki bezpieczeństwa oraz systemy gaśnicze i ochronne przewidziane regulaminem wyścigów.

Zmiany związane z ich wykorzystaniem w sporcie będą dotyczyły także jednostki sterującej silnika, układu wydechowego i dolotowego oraz zawieszenia, hamulców i opon. Samochód w wersji gotowej do startu kosztuje 39 900 zł.

Ruszyły zgłoszenia

Trwa rejestracja zawodników, którzy chcą wziąć udział w tym serialu wyścigowym w naszym kraju. Zgłaszać się można na stronie  www.kialotosrace.pl. Tam zamieszczone są wszystkie niezbędne informacje oraz dokumenty.

Chętni do startu w KLR muszą mieć aktualną licencję wyścigową (od B2C2 do BC), a zgłoszenia osób w wieku do 29 lat będą traktowane priorytetowo. Na zgłoszenia jest czas do 29 lutego 2012 r. Po tym terminie rozpatrywane będą wnioski starszych zawodników.

Kia Picanto Race 2012 - specyfikacja

Kia Picanto 1.2, 85 KM Wymiary: długość: 3595 mm szerokość: 1595 mm rozstaw osi: 2385 mm min. masa samochodu z zabudowanymi elementami bezpieczeństwa: 840 kg

Silnik: benzynowy, czterocylindrowy z trzema zaworami na cylinder, DOHC, CVVT pojemność: 1248 ccm moc: 65 kW (85 KM) przy 6000 obr/min maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 4000 obr/min zmodyfikowany sterownik sinika paliwo: benzyna bezołowiowa, min. 98 oktanów zmodyfikowany, zoptymalizowany układ wydechowy oraz dolotowy

Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa Koła: felgi: ATT 15" opony: 195/45 R15V Barum Bravuris 2

Hamulce: sportowe hamulce Performance Friction - PFC

Osiągi: prędkość maksymalna ok. 190 km/h przyśpieszenie 0-100 km/h ok. 9 s zużycie paliwa podczas wyścigu ok. 25l/100km

Iwona Petryla

ZOBACZ TAKŻE:

Rajd Monte Carlo | Pierwsze łupy Loeba - wyniki

Rajd Monte Carlo | Kościuszko wygrał w PWRC

Rajd Monte Carlo | Koniec jazdy dla Latvali. Loeb pierwszy

Więcej o:
Copyright © Agora SA