Nowy Opel Insignia. Znamy silniki po liftingu - od trzech cylindrów po 230 KM w GSi

Zdjęcia nowego Opla Insignia już wam pokazywaliśmy. Teraz auto oficjalnie zadebiutowało, a my poznaliśmy jednostki napędowe, jakie trafią pod maskę odświeżonej Insignii.

Zmiany nie są rewolucyjne, ale tych chyba nikt nie oczekiwał, bo mamy tu do czynienia z klasycznym liftingiem, którego celem jest tylko odświeżenie wyglądu. Dlatego projektanci unowocześnili największego Opla - widzimy lekko przemodelowane zderzaki i reflektory, nowy motyw na grillu czy ciekawszy wydech. W konfiguratorze pojawią się z pewnością nowe lakiery i obręcze kół.

Co ważne nowe reflektory to adaptacyjne, matrycowe IntelliLux LED Pixel Lights, które są znacznie bardziej zaawansowane od tych sprzed liftu - mają aż 168 segmentów LED. Lekkiego odświeżenia, a nie rewolucji należy się spodziewać także we wnętrzu nowej Insignii. Na zdjęciach widzimy na razie topową odmianę GSi, a w niej trochę zmieniły się zegary i system multimedialny.

Opel Insignia 2020 GSiOpel Insignia 2020 GSi fot. Opel

Fanów wersji GSi z pewnością ucieszy fakt, że do oferty wraz z liftem powraca benzynowy silnik. Insignia GSi debiutowała z motorem benzynowym (260 KM) oraz dieslem (210 KM). Z czasem w cenniku została tylko wysokoprężna jednostka. Teraz Opel Insignia GSi będzie dostępny z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 230 KM, który łączony jest z nowym 9-stopniowym automatem. W sprzedaży będzie także czterocylindrowa benzyna 2.0 w trochę słabszej, 200-konnej odmianie.

Niższe wersje silnikowe to na razie trzycylindrówki. Turbobenzyna 1.4 ma zapewnić 145 KM i 236 Nm, a diesel 1.5 - 120 KM oraz 300 Nm.

Z czasem w ofercie pojawi się większy silnik wysokoprężny o pojemności 2.0.

Opel Insignia 2020Opel Insignia 2020 fot .Opel

Więcej o:
Komentarze (38)
Nowy Opel Insignia. Znamy silniki po liftingu - od trzech cylindrów po 230 KM w GSi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: obara

    Oceniono 11 razy 11

    To jakieś chłopaki z garażu piszą te artykuły? Język "chłopaków z ulicy", bełkotliwy żargon pełen niesmacznych zbitek charakterystycznych dla bazaru, merytoryczna słabość... Toz to nie chce się czytać.

  • Gość: dfghj

    Oceniono 8 razy 4

    To koniec Opla. Taki sobie Peugeot z logo Opla. Tak samo nowa Corsa to klon Peugeota.

  • Gość: ost

    Oceniono 3 razy 3

    Turbobenzyna 1.4 ma zapewnić 145 KM haha . 200tys przebiegu i silnik PAPA co za debilizm

  • Gość: Kazek

    Oceniono 5 razy 3

    Już nawet nie udaje Niemca.

  • Gość: be

    Oceniono 1 raz 1

    140 tys za motocykl ? toz to okazja. listy spoleczne juz sie robia w kolejkach do salonow >Perzota ?

  • bardzozimnylk

    Oceniono 1 raz 1

    Silnik który padnie 2 dni po zakończeniu gwarancji

  • wqcyzx

    Oceniono 3 razy 1

    To nie są motory ze stajni PSA tylko oplowska padaka zrobiona wiele lat temu w przypływie nudy. Testy Astry z tymi motorami to porażka, z takimi motorami to do traktorów względnie maszyn budowlanych.

  • marek.usc

    Oceniono 11 razy 1

    Tył zawalisty, przód nieproporcjonalnie mały jak od mniejszego auta... takie se trochę zaciąga Peugotem

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX