Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout

Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.

Skoda Superb iV to hybryda typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka. Jednostkę spalinową wspiera silnik elektryczny zapewniając łączną moc 218 KM. Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 13 kWh, co pozwala pokonać do 62 kilometrów na prądzie. Z naładowanym do pełna akumulatorem i pełnym zbiornikiem paliwa samochód pokona do 930 km. Zatem można przemierzyć niemal całą Polskę bez odwiedzania stacji benzynowej.

Wersje wyposażenia

Luksusowy samochód dostępny jest w wariantach Ambition oraz Style z bogatymi pakietami wyposażenia w standardzie, a także w usportowionej wersji Sportline i ekskluzywnej Laurin&Klement.

Skoda Superb iVSkoda Superb iV fot. Skoda

W bazowej wersji Ambition znajdziemy m.in. nawigację AMUNDSEN z 8-calowym ekranem dotykowym, obsługą głosową i Wi-Fi, adaptacyjne reflektory LED Top Matrix, tylne światła LED TOP, automatyczną dwustrefową klimatyzację Climatronic, zawieszenie adaptacyjne DCC, tempomat, funkcję FRONT ASSIST, system łączności SmartLink+. W podstawowym wyposażeniu znajdują się też kabel do ładowania z gniazda domowego 230 V/10 A oraz kabel do ładowania prądem przemiennym ze stacji ładowania do 3,6 kW.

Wersja Style oferuje w standardzie m.in.: bezkluczykowy system obsługi samochodu KESSY FULL, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, podgrzewane fotele przednie czy dźwiękochłonne przednie boczne szyby.

Wariant Sportline posiada sportowe fotele przednie, tapicerkę z Alcantary, trójramienną skórzaną wielofunkcyjną kierownicę z łopatkami do zmiany przełożeń oraz pakiet oświetlenia wewnętrznego LED AMBIENTE.

>>> Szwedzi mają pomysł jak ładować samochody elektryczne podczas jazdy. Budują "drogo-łądowarkę":

Najbogatsza wersja Laurin&Klement w wyposażeniu standardowym zapewnia systemy bezpieczeństwa LANE ASSIST, SIDE ASSIST i REAR TRAFFIC ALERT, trójstrefową klimatyzację elektroniczną CLIMATRONIC, 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich oraz ŠKODA SOUND SYSTEM.

Ile kosztuje hybrydowa Skoda Superb?

Może się wydawać, że nowoczesna technologia jaką są samochody hybrydowe zrujnuje domowy budżet. W przypadku Superba iV nie jest tak źle. Cennik otwiera wersja Ambition kwotą 147 850 zł za liftbacka i 150 550 zł za rodzinny wariant kombi. Wersja Sportline kosztuje od 166 250 zł. Na tle uterenowionego Scouta, który startuje z progu cenowego około 170 tys. zł, hybrydowa limuzyna wypada całkiem ekonomicznie.

Zobacz: Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi

Hybrydowa Skoda Superb iVHybrydowa Skoda Superb iV Skoda

Więcej o:
Komentarze (14)
Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest sporo tańszy od wersji Scout
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: sporo

    Oceniono 7 razy 1

    To jak już lepiej wziąć hybrydową camry, tam ten napęd jest sprawdzony bo sama toyota ma w tym większe doświadczenie. Jest tez lepiej doposażona

  • Gość: Dawid

    0

    Wsiura za 150 tysięcy, to trzeba mieć łajno w glowie. Do tego z napędem w technologii, o której grupa VAG nie ma bladego pojęcia i żadnego doświadczenia.

  • Gość: gm

    Oceniono 6 razy -2

    traeba byc chorym by dac 150 tys za awaryjnego folcwagena !!!!
    jak mozna miec za tyle legendarną Toyotę Camry Hybrid

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX