Nowe Renault Espace 2020. Piękne wnętrze z pakietem nowych systemów

Francuzi zaprezentowali nowe Renault Espace na rok 2020. Zmian jest całkiem sporo, ale na pierwszych zdjęciach prasowych wrażenie robi zwłaszcza piękne wnętrze.

Ponad połowa sprzedanych Renault Espace to najwyższa wersja wyposażenia Initiale Paris. Dlatego Francuzi przy okazji odświeżenia modelu skupili się przede wszystkim na dopieszczeniu wnętrza. Espace ma być jeszcze bardziej luksusowy. Co zmieniło się w wyglądzie? Liftingowa klasyka gatunku - auto dostało nowe LED-owe reflektory, przeprojektowane zderzaki, lekko zmieniony grill, a w konfiguratorze pojawią się nowe wzory felg.

Renault Espace 2020Renault Espace 2020 fot. Renault

W kabinie w oczy rzuca się przede wszystkim zupełnie nowy system multimedialny, który obsługuje się z poziomu 9,3-calowego ekranu dotykowego. Mieliśmy okazję używać nowego rozwiązania Renault w Clio i to zmiana na ogromny plus. Easy Connect to jeden z najładniejszych i najprzyjemniejszych w obsłudze systemów na rynku. A jeśli wam się nie spodoba, to oferuje obsługę Apple CarPlay oraz Android Auto.

Przed oczami kierowcy umieszczono wirtualne zegary, które mają 10,2 cala. Zaktualizowana została oczywiście lista pokładowych systemów bezpieczeństwa.

Renault Espace 2020Renault Espace 2020 fot. Renault

Zapraszamy do naszej galerii, gdzie umieszczamy sporo zdjęć pięknego wnętrza nowego Renault Espace. Na zdjęciach przygotowanych przez Renault odświeżona kabina prezentuje się znakomicie. Producent obiecuje także materiały wyższej jakości niż przed liftingiem, ale to będzie można ocenić, kiedy pierwsze Renault Espace wyjadą na drogi.

Renault Espace 2020Renault Espace 2020 fot. Renault

Nie podano jeszcze żadnych informacji o jednostkach napędowych, możemy więc założyć, że pod tym względem nie doszło do żadnej rewolucji. W Polsce Renault Espace i tak dostępne jest tylko w dwóch najwyższych wersjach:

  • benzynowe 1.8 Tce o mocy 224 KM z automatem 7 EDC, które kosztuje teraz 144 900 zł w wersji Zen i 170 400 zł w Initiale Paris,
  • oraz diesel Blue dCi 2.0 o mocy 200 KM, łączony z automatem 6 EDC. Jednostka wysokoprężna to tylko wersja wyposażenia Initiale Paris wyceniona na 181 000 zł.

Do sprzedaży w Europie nowe Renault Espace powinno wejść na wiosnę 2020 r. Do Espace'a z pewnością wrócimy, kiedy poznamy szczegóły polskiej oferty.

Renault Espace 2020Renault Espace 2020 fot. Renault

Więcej o:
Komentarze (35)
Nowe Renault Espace 2020. Piękne wnętrze z pakietem nowych systemów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: pioyrek

    Oceniono 6 razy 6

    Renault chyba nie chce sprzedawać większych samochodów-talisman brak benzyny ok 150-160 z manualem,koleos tylko diesel,espace tylko najdroższe wersje na rynku.Wnętrze ładne ale to samochód rodzinny,mniej blichtru,więcej praktyczności.

  • Gość: smok

    Oceniono 2 razy 2

    Już wizualnie lepiej prezentuję się toyota sienna i silnik zdecydowanie lepszy bo 3.5

  • vader2010

    Oceniono 1 raz 1

    czy najbliższa niedziela jest handlowa????

  • Gość: vvti

    Oceniono 9 razy 1

    Oj będzie miało co się psuć....
    Raz postanowiłem być awangardowym i kupiłem grand scenica. Byłem baaardzo dzielny, bo wytrzymałem z awariami elektroniki aż 1,5 roku. Za mało tu miejsca aby opisać wszystko, tylna wycieraczka niedziałająca w czasie... deszczu, to tylko humorystyczny wstęp do epopei pomyłek. Było tego tak dużo, że po wcześniejszych dobrych doświadczeniach z motoryzacją japońską dałem szansę koreańskiej i jestem bardzo zadowolony już 9 rok. Następne auto będzie na pewno rodem z Korei lub z Japonii.

  • cob22

    Oceniono 3 razy 1

    Polowa z tych 1000 rocznie budowanych aut jest w wersji luksusowej.

  • qawsedrftg

    Oceniono 9 razy 1

    Piątek dla klimatu dopiero jutro :) Jechałem dziś z dziećmi na rowerach do szkoły i muszę przyznać że spaliny nie pachną zbyt dobrze, jest bezwietrznie i od razu słabe powietrze. Ale co tam, GW tak kocha klimaty lecz reklamy samochodów i podróży lotniczych... hmmmm...

  • Gość: antek

    0

    Espace był jeżdżącą padaczką, ale był wielki w środku. Ten jest mniejszy o 1/3 dzięki temu, że zrobili z niego S(r)UV-a.

  • Gość: Mar

    0

    Patrzę na niego i jakoś to nie jest to. O wiele bardziej podoba mi się rexton z silnikiem 2.2 i 181 KM. Wnętrze wygląda w nim świetnie, tak samo jak i nadwozie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX