Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Ford Puma w Polsce - ceny, wyposażenie, silniki. Nowy crossover Forda od 69 900 zł
Ford Puma - ceny. Czy bazowa wersja to typowy wabik?
Ford Puma został w Polsce wyceniony na 69 900 zł. Pod maską małego crossovera pracuje tu litrowy EcoBoost, który współpracuje z sześciobiegową ręczną skrzynią. Ford obiecuje 11,9 s do pierwszej setki oraz 173 km/h prędkości maksymalnej. Najsłabszego Forda Puma można zamówić tylko w jednej wersji wyposażenia Trend, a w niej bez dopłat znalazły się:
- radioodtwarzacz z Ford SYNC 2.5 i DAB+ i 8" kolorowym wyświetlaczem,
- 4.2" monochromatyczny wyświetlacz na tablicy zegarów,
- klimatyzacja manualna,
- Lane Keeping Aid - system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu,
- tempomat,
- kierownica 3-ramienna, wykończona skórą,
- fotel kierowcy z ręczną regulacja położenia w płaszczyznach: przód – tył oraz góra – dół oraz z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego,
- 16-calowe obręcze kół z kołpakami,
- lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie, z kierunkowskazami, obudowy lakierowane w kolorze nadwozia,
- reflektory automatyczne, z czujnikiem zmierzchu,
- reflektory projekcyjne LED, ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania w technologii LED,
- przednie światła przeciwmgielne z funkcą doświetlania zakrętów,
- tylne światła w technologii LED,
- system wyboru trybu jazdy: Normalny, Sportowy, Eco, Śliska nawierzchnia.
Ford Puma 2020 fot. Ford
Ford Puma - wyższe wersje wyposażenia.
Oferta silnikowa jest oczywiście znacznie bogatsza, jednak dopłata do mocniejszego silnika wynosi ponad 15 tysięcy zł. Sporo, ale Puma z 1.0 EcoBoost 125 KM od razu oferowana jest w wyższej wersji wyposażenia Titanium. Tutaj dostajemy już:
- system nawigacji satelitarnej z Ford SYNC 3 i DAB+ z 8" kolorowym wyświetlaczem dotykowym,
- 4.2-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów,
- bezprzewodową ładowarkę do smartfonów,
- FordPass Connect z modemem GSM,
- fotel kierowcy z masażem i regulacją podparcia odcinka lędźwiowego,
- pakiet Ambient Lighting – nastrojowe oświetlenie wnętrza diodami LED,
- 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich,
- Auto High Beam,
- reflektory projekcyjne LED, ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania w technologii LED,
- przednie światła przeciwmgielne z funkcą doświetlania zakrętów,
- tylne światła w technologii LED,
- system wyboru trybu jazdy: Normalny, Sportowy, Eco, Śliska nawierzchnia.
W ofercie znajdziemy jeszcze wersje ST-Line, Titanium X oraz ST-Line X.
Ile będzie kosztował Ford Puma w Polsce? Podajemy wyjściowe ceny z danym silnikiem:
- Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 KM, ręczna skrzynia - od 85 200 zł
- Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV (miękka hybryda), ręczna skrzynia - od 86 600 zł
- Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 KM, ręczna skrzynia - od 89 900 zł
- Ford Puma 1.5 EcoBlue 120 KM (diesel), ręczna skrzynia - od 91 850 zł
- Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 KM, automat 7 - od 93 400 zł
Ford Puma 2020 fot. Ford
Ford Puma - najważniejsze informacje
Nowy Ford Puma został zbudowany na bazie Fiesty. Mały crossover jest od niej jednak o 15 cm dłuższy i mierzy 4,19 m długości. O 9 cm większy jest także rozstaw osi. W ofercie Forda Puma wpisze się nad krótszego o 9 cm EcoSporta. Będzie bardziej sportową, ciekawszą propozycją dla kierowców, którzy szukają miejskiego, atrakcyjnego crossovera. Dotąd Fordowi brakowało takiego modelu.
Ford Puma nie zapomina o praktycznej stronie samochodów tego typu. Bagażnik Pumy ma pomieścić aż 456 l. Warto tu zaznaczyć, że 80 l tej przestrzeni to schowek pod podłogą. Ford chwali się, że będzie to największy bagażnik w klasie. Przestronna ma być także tylna kanapa, a tapicerkę foteli ma być bardzo łatwo zdjąć i uprać.
>>> Na rynku pojawia się ostatnio coraz więcej ciekawych crossoverów. Ostatnio do Studia Biznes przyjechała Mazda CX-30:
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Nowy Opel Insignia na pierwszych zdjęciach. Czas na lekkie odświeżenie modelu
-
Była już butelka, drut, rura, a teraz policja ostrzega przed kradzieżą "na kolec". Kolejny pomysł złodziei
-
Klient nasz pan, czyli dlaczego przody w nowych samochodach są OGROMNE
- Porsche 911 Carrera 4S w 15. odcinku Studia Biznes. To Samochód Roku The Best of Moto 2019
- Potężny Renault Koleos kusi nowościami i dużym rabatem
- Już jest Nowy Nissan Juke. Ten samochód zawojował rynek
- Seat Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach
- Tak zmienił się flagowy okręt Skody - prześwietlamy model Superb
Forum
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (12)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (15)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (11)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (24)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)
- Woskowanie samochodów Koszalin (5)
- Jazda testowa - mazda 6 2.5 automat (24)
- [OT} Zakaz handlu w niedzielę - konkurencja (77)
- Szans dla KGHM i wszystkich zasobow metali w zlozu (18)
bart1972
Oceniono 5 razy -3
A po co komu większy i mocniejszy silnik? Z najmniejszym i tak spokojnie przekracza się wszelkie dopuszczalne limity w Europie ( i na całym świecie😬). Czasy 3.2 litra w kompakcie raczej nie wrócą