Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi

Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Skoda Superb Scout nie jest samochodem terenowym, ale nie przestraszy się szutru czy odrobiny piasku. Podniesione o 15 mm zawieszenie w duecie z osłonami nadkoli i zderzakami dodającymi terenowego animuszu sprawia, że Superb Scout wjedzie znacznie dalej w interior, niż jego "cywilna" odmiana. Mimo, że cena otwierająca cennik jest dość wysoka, Scout już w standardzie oferuje bardzo bogate wyposażenie. Na pokład trafiły m.in. LED-owe oświetlenie, automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele czy 18-calowe aluminiowe felgi. Jeśli chodzi o pozycjonowanie tej wersji wyposażenia, producent umieścił Scouta pomiędzy wariantem Style a topowym Laurin&Klement.

Przeczytaj także: Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto

Skoda Superb ScoutSkoda Superb Scout Skoda

Mocne silniki

W gamie silnikowej Skody Scout znalazły się dwa dwulitrowe silniki - 190-konny diesel, który może pochwalić się 400 Nm momentu obrotowego oraz wariant benzynowy o mocy 272 KM i maksymalnym momencie wynoszącym 350 Nm. Każda odmiana posiada oczywiście napęd 4x4 realizowany za pośrednictwem sprzęgła Haldex V generacji. Napęd trafia na cztery koła przez automatyczną przekładnię DSG.

Ile kosztuje Skoda Superb Scout?

Ceny rozpoczynają się od 167 550 zł za diesla i 172 400 zł za wariant z silnikiem benzynowym. Jednak na start Skoda przygotowała rabat w wysokości 4 tysięcy złotych i Superba Scout można kupić za 163 550 zł (diesel) i 168 400 zł (benzyna). Przypominamy, że cennik "zwykłego" Superba zaczyna się od 119 850 zł.

Przeczytaj także: Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata

Więcej o:
Komentarze (36)
Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: wesoły

    Oceniono 14 razy 6

    Czesi to jednak mają poczucie humoru z cenami powyżej 100 tyś.zł za swoje produkty..............

  • Gość: Michał

    Oceniono 8 razy 2

    Ludzie dalej nie potrafią tego zrozumieć że za dobrze wyposażone auto trzeba dużo zapłacić. Ale to jest przecież skoda i nie ma prawa mieć wysokiej ceny. Za to audi czy vw już jak najbardziej. Mentalność w tym kraju trochę mnie załamuje

  • Gość: irek54

    Oceniono 1 raz 1

    Drogo, już taniej wychodzi kupić auto terenowe, nawet bardziej na rextonie bym się skupił, kawał auta typowo terenowego

  • Gość: iron

    Oceniono 3 razy 1

    Cena jak z kosmosu. O wiele chętniej kupiłbym hybrydową corollę z silnikiem 2.0 w full opcji. 50 tys miałbym w kieszeni

  • Gość: psyszczkaridzdal

    0

    ile wynosi 1-100 272hp benzyny? Wygląda fajnie, 272 koniki to już miło, samochód duży, wygodny i wyposażony. W tym segmencie cenowym można z tą mocą mieć hatchbacki (ja podziękuję, szanuję swój kręgosłup), albo mocno przecenioną giulię veloce. Jeszcze warunki gwarancji i serwisu tj, do ilu km, na ile lat, czy można pakiety serwisowe dokupić i co obejmują. No i mamy sensowną reklamę. Sama zajawka, że samochód jest, nie spowoduje, że wybiorę się do salonu żeby obejrzeć.

  • Paweł K.

    Oceniono 2 razy 0

    170 tysięcy za takiego kutasa? Do cna ich porąbało.

  • Gość: Diter fon dupken euro wpływen za przekupken

    Oceniono 7 razy -1

    Kto kupi takie przereklamowane badziewie z awaryjnym silnikiem. Mazda 6 albo toyota camry dużo lepsza pod każdym względem. Oczywiście podszeptywacze volkswagena będą teraz rzezbili do utraty tchu że mazda rdzewieja a toyota hybryd wyje. Ale to kłamstwo puszczone w obieg bez realnego potwierdzenia. Oni muszą pisać takie dyrdymaly bo za to mają płacone. Większość tych co piszę komentarze nie wiem czy ma nawet prawo jazdy

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX