Skoda Scala G-TEC napędzana jest litrowym, trzycylindrowym silnikiem 1.0 TSI o mocy 90 KM i 160 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik łączony jest z 6-biegową, ręczną skrzynią biegów.
Skoda Scala G-TEC wyróżnia się trzema zbiornikami na gaz CNG, które umieszczono z tyłu samochodu. W sumie kierowca będzie mógł zatankować 13,8 kg gazu ziemnego, co pozwoli przejechać 410 km na jednym tankowaniu. Tyle deklaruje producent. Do tego kompakt ma jeszcze 9-litrowy bak na benzynę. W sumie Scala, na gazie i benzynie, powinna przejechać 630 km. Producent chwali się, że jazda na CNG oznacza nie tylko oszczędności, ale także emisję CO2 niższą o 25 proc.
Jak trzy butle wpłynęły na praktyczność Skody Skali? W wersji G-TEC będziemy mieli do dyspozycji mniejszy bagażnik - 339 litrów w porównaniu z 467 l, które Scala oferuje w klasycznych odmianach.
Do sprzedaży Skoda Scala G-TEC wejdzie jeszcze w tym roku.