-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Niemcy jako naród praktyczny i mający najwięcej noblistów (w wiekszości z narodu wybranego) zrobili ciekawe doświadczenie: nie wiedzieli który silnik szybciej wykończy spalinami podludzi. I co się okazało? Przy użyciu diesla trwało to o 5 min dłużej niż w przypadku silnika benzynowego. Ponieważ były to surowce strategiczne zastosowano Zyclon B , który radykalnie przyspieszył sprawę..
-
-
-
Nie demonizujmy, lobby naftowe, które od lat wspiera producentów samochodowych niechętnie widzi możliwość ograniczenia ich dochodów. Przez układ ropa-silnik nie można przebić się z istniejącymi alternatywami, dla których bariera jest skala. Pamiętać należy o tym, że jak się skończy z ropą to zmieni sie również geopolityka, wpływy tych którzy szantażują świat ich posiadaniem
-
-
"Euler Hermes prognozuje, że do końca 2020 r.:
Ceny samochodów wzrosną średnio o +2.6 proc.
Spadnie liczba rejestracji nowych aut (o -3,1 proc.).
Spadną przychody ze sprzedaży samochodów (o 2,9 mld euro).
Zagrożone będzie 60 tys. miejsc pracy."
no coz jak spadnie sprzedarz samochodow swiat sie nie zawali juz teraz jest ich za duzo
a ze podrozeja?
bardzo dobrze
dla mnie to chore jest ze firmy wymieniaja samochody razem z koncem leasingu
skoro tak czesto kupuja samochody to znaczy ze sa za tanie bo kazdy bez zalu kilkuletnie auto w kibel wyrzuca ceny wzrosna to nagle auta beda wymieniac co 6 lat nie co 4
powiedzcie ile osob z was wymienia w domu caly sprzet agd i rtv co 4 lata?
czy moze uzywacie dopoki sie nie zepsuje?
czemu tak samo nie robic z samochodami? -
-
Proszę Was nie píerdolcie. Europa nie strzela sobie w kolano tylko wreszcie działa. Stoimy przed realną możliwością wytrucia siebie samych i zwierząt, a wy się żalicie nad „przemysłem motoryzacyjnym”. Przy zagrożeniu życia nas wszystkich kogo ma obchodzić jakiś tam przemysł motoryzacyjny? Jeśli taka jest konieczność trzeba go będzie zlikwidować.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
szefowie koncernów motoryzacyjnych to biedne dzieciątka - kantowali na składzie spalin (VW), kantowali na emisji CO2/spalaniu (tutaj prawie wszystkie marki, część samochodów była wprost optymalizowana pod test a nie pod normalną jazdę)
przyszła Tesla i pojawiło się realne zagrożenie dla samochodów spalinowych na których koncerny mają wysoką marżę i drogie/skomplikowane naprawy - zaczęło się palić pod tyłkiem to nagle VW rzucił górę kasy na rozwój swoich elektryków, Toyota nagle znalazła w szufladzie akumulatory ze stałym elektrolitem (które jeśli będą działać mocno zaszkodzą Tesli i VW)
A plany rządów/KE i poglądy społeczeństw (zachodnich które są głównym odbiorcą - bo prawda jest taka, Polak kupi auto używane a nie nowe - przytłaczająca większość sprzedaży samochodów w Polsce to auta dla firm) -
-
-
-
Stare samochody (prawidłowo utrzymane i serwisowane) utrzymane w ruchu są mniej szkodliwe od tego gówna które się teraz produkuje i złomuje po 10 latach. Do produkcji wykorzystuje się ogromne ilości energii, wody i tworzyw sztucznych. Wprowadzić nakaz produkcji i dostępności części zamiennych nie przez 10 lat a 25 od czasu zakończenia produkcji danego modelu.
-
-
-
-
-
-
A tymczasem niemieccy naukowcy na to:
"Kiedy bierze się pod uwagę produkcję baterii i niemiecki miks energetyczny, w którym węgiel wciąż odgrywa istotną rolę, okazuje się, że elektryczne samochody emitują od 11 do 28 procent więcej CO2 niż ich odpowiedniki z silnikami diesla - poinformował Ifo Institute z Monachium. "
www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/samochody-elektryczne-emituja-wiecej-co2-niz-diesle-twierdza-niemieccy-naukowcy/fzb3erv -
-
-
-
Moga sobie ustalac normy z d.py, potem okazuje sie, ze nie da sie spelnic, albo da sie ale za ciezkie pieniadze. No to sie wymysli testy, ze wyjdzie dobrze, ale nie trzeba bedzie robic naprawde. Jak widac, afera z dizlami niczego ich nie nauczyla, albo maja to kompletnie w d.pie, bo przeciez placa im wierszowke od ustaw.
-
Oczywiście wszystkie te przepisy to pic na wodę mający tak naprawdę u...bać konkurencję dla VAG, Daimlera i BMW głównie w postaci producentów azjatyckich. Jak wiadomo, niemieccy producenci mają głęboko w d... normy za to inni MUSZĄ je spełniać chcąc sprzedawać swoje auta w UE. Hipokryzja taka sama jak w przypadku sankcji na Rosję - Niemcy i Francja notują rekordowe zwyżki w handlu z Putinem a reszta myszek musiała się stamtąd zwinąć w imię europejskiej solidarności...
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
caesar_pl
0
Wiecie o tym ze Niemcy po Korei Poludniowej sa najbardzie zrobotyzowanym panstwem Swiata.Chodzi o roboty przemyslowe w firmach.Sa przed Japonia ,Dania i USA.
Niemcy wprowadzają innowacyjne rozwiązania szybciej niż Szwajcarzy czy Amerykanie.
Przemysł 4.0 w wydaniu niemieckim ma być odpowiedzią na kryzys demograficzny kraju.
Polskie firmy zamiast wdrażać najnowsze rozwiązania, często są dopiero na etapie zmagania się dopiero z wyzwaniami trzeciej rewolucji przemysłowej.