Nowy Opel Corsa-e - cennik 2019. Znamy ceny elektrycznej Corsy. Zaczynają się od niecałych 125 tysięcy zł

Filip Trusz
Ceny elektrycznego Opla Corsy będą startowały w Polsce od 124 490 zł. Co już wiemy o zupełnie nowym Oplu Corsa-e? Znamy nie tylko ceny i wyposażenie, ale także najważniejsze parametry techniczne - zasięg, moc oraz czas ładowania.

Ceny nowego Opla Corsa-e w Polsce

Nowy Opel Corsa-e będzie kosztował w Polsce 124 900 zł. To wyjściowa cena bazowej Corsy-e Edition. Standardem ma tu być m.in. 7-calowy ekran multimediów, łączność Bluetooth, 6 głośników, klimatyzacja, tempomat, zestaw systemów bezpieczeństwa, zaczepy ISOFIX, czy 3,5-calowy wyświetlacz pomiędzy zegarami.

Lepiej wyposażoną Corsę-e Elegance wyceniono na 130 390 zł. Tutaj dostaniemy już m.in.: tapicerkę z elementami skóry syntetycznej, elektrycznie sterowane szyby z tyłu, 7-calowy wyświetlacz między zegarami, adaptacyjny tempomat, konsolę centralną z podłokietnikiem i schowkiem, sportową kierownicą, nastrojowe oświetlenie wnętrza, zaawansowany system utrzymania w pasie ruchu oraz reflektory LED do jazdy dziennej.

Nowy Opel Corsa-e wejdzie do produkcji na samym początku 2020 r. Do pierwszych klientów auta trafią wiosną 2020 r.

Nowy Opel Corsa-e - zasięg, osiągi i czas ładowania

Silnik elektryczny będzie miał 134 KM mocy (100 kW) i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kierowca dostanie do wyboru trzy tryby jazdy - Eco, Normal oraz Sport. Pojemność baterii to 50 kWh. Corsa-e przejedzie 330 km zanim trzeba będzie ją podpiąć do gniazdka, a przynajmniej tak deklaruje producent.

Liczby nowego Opla Corsa-e:

  • przyspieszenie od 0 do 50 km/h - 2,8 s
  • przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 8,1 s
  • prędkość maksymalna - 150 km/h
  • pojemność baterii - 50 kWh
  • zasięg na jednym ładowaniu wg normy WLTP - 330 km
  • ładowanie od 0 do 80 proc. przy użyciu szybkiej ładowarki - 30 minut
  • ładowanie od 0 do 100 proc. ze zwykłego gniazdka 1,8 kW - 28 godzin

Więcej o nowej Corsie pisaliśmy w tym miejscu: Nowy Opel Corsa-e - nowa Corsa debiutuje w elektrycznej wersji. 330 km zasięgu na jednym ładowaniu

Wymiary nowego Opla Corsy

Nowy Opel Corsa zostanie zbudowany na bazie francuskiej platformy CMP. Będzie więc bliskim krewniakiem Citroena C3 i Peugeota 208. Bagażnik miejskiego auta pomieści 309 l (poprawa o 24 l), a rozstaw osi zwiększono o 28 mm (2538 mm), co przełożyło się na więcej miejsca z tyłu. Corsa w nową generację wjeżdża sporo lżejsza, bo pozbyła się aż 108 kg. Od poprzedniczki jest też ciut dłuższa (4,06 m do 4,02 m) i niższa (o 48 mm).

Więcej o:
Komentarze (72)
Nowy Opel Corsa-e - ceny, zasięg, moc, czas ładowania. Ceny elektrycznej Corsy zaczynają się od niecałych 125 tysięcy zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: filip

    0

    corsa EV kosztuje 125tys, bliżniaczy peugeot e-208 159tys...peugeot chyab strzelił sobie w kolano, albo w oba kolana...

  • pikuj

    Oceniono 1 raz 1

    Chciałbym mieć elektryka ale nie mam podjazdu/garażu. Kabla przez chodnik, do miejsca parkingowego, nie będę przeciągał. W zeszłym roku tylko raz potrzebowałem samochodu na daleki wyjazd. Poza tym do 100km/dzień jest ok.

    Wymiana baterii jest droga? Ok ale nowy samochód też, po np 7-8 latach zamiast samochodu można zmienic baterie i będzie ok. Za 7-8 lat baterie na pewno sporo stanieją.

  • Gość: gosc

    0

    nowi własciciele francuzi utopią opla .

  • Gość: Piotr

    Oceniono 1 raz -1

    Polska emituje rocznie ponad 300 mln ton CO2, to jest 7,5 tony na mieszkańca. Z tego większość pochodzi z samochodów. A na polskim forum tylko kasa, kasa, kasa...

  • Gość: dd

    Oceniono 2 razy 2

    A gdzie opcja ładowania z gniazda 3-fazowego ? Wtedy w 8 godzin w domu naładuje się prawie do pełna. Do tego 30KW na dachu i w lecie idzie to naładować ;) Za droga zabawka jak na razie.

  • ks-t

    Oceniono 6 razy 4

    Super. 28 godzin ładowania i 330 km zasięgu. Wg producenta. LAtem, bez klimatyzacji i korków, z szybkościa 60 km na godzinę. Hiszpańskie testy pokazały że realny zasięg nowych elektryków to ok. 60 proc dekaracji producenta. A potem zasięg spada wraz z wiekiem akumulatorów. ównania 28 kWh w Leafie to 30 tys złKoszt wymiany? tajemnica. Dla porównania 28 kWh w Leafie to 30 tys zł a regeneracja (jeszcze niedostępna) ma kosztować 10 tys. Czyli tutaj odpowiednio 50 i 20 tys zł. Samochód tego typu będzie miał szanse powodzenia na rynku, gdy będzie kosztował 30 tys, jak miejski Melex z nieco podwyższoną prędkością.

  • dezyderymarchewka

    Oceniono 6 razy 0

    Do codziennej jazdy dookoła komina, z dozwoloną prędkością, bez sportowych zapędów, to idealne autko.
    Emisja CO2 zerowa, zero hałasu, zero dwumasy, turbo czy DPFu, zero jazdy na stację benzynową - trzeba tylko mieć w garażu albo przed domem stację do ładowania i w 30 minut (akurat czas na lunch albo kawę) można naładować 80% baterii.
    Cena auta to nie jest w tym wypadku najważniejszy parametr. Elektryk jest dla ludzi którzy chcą być eko, segregują odpady, unikają plastiku, dokarmiają ptaki, nie chcą zanieczyszczać atmosfery.
    Dla naszych lokalnych Januszy to przecież abstrakcja. Liczy się moc, skóra i alu-felgi, a nie jakaś tam emisja CO2.
    Nie dogadamy się tutaj na forum. To kwestia cywilizacyjnego wyboru.

  • Gość: Mańko

    Oceniono 4 razy 4

    Koszt silników elektrycznych? ile jest części w silniku elektrycznym a ile w spalinowym?
    Przecież powinien taki elektryczny samochód być dużo tańszy. Ale przestawienie produkcji i zamknięcie linii spalinowych będzie kosztowało i dlatego samochody elektryczne będą dużo droższe niż są warte ( przez jakiś czas). Za to dodadzą dużo gadżetów, które wywindują cenę.
    Ciekawym ile czasu zajmie mi dojazd nad morze z wrocka?

  • hansolo88

    Oceniono 5 razy -1

    Elektryczny to może być dildo, ale nie samochód.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX