Nowy Opel Corsa-e będzie kosztował w Polsce 124 900 zł. To wyjściowa cena bazowej Corsy-e Edition. Standardem ma tu być m.in. 7-calowy ekran multimediów, łączność Bluetooth, 6 głośników, klimatyzacja, tempomat, zestaw systemów bezpieczeństwa, zaczepy ISOFIX, czy 3,5-calowy wyświetlacz pomiędzy zegarami.
Lepiej wyposażoną Corsę-e Elegance wyceniono na 130 390 zł. Tutaj dostaniemy już m.in.: tapicerkę z elementami skóry syntetycznej, elektrycznie sterowane szyby z tyłu, 7-calowy wyświetlacz między zegarami, adaptacyjny tempomat, konsolę centralną z podłokietnikiem i schowkiem, sportową kierownicą, nastrojowe oświetlenie wnętrza, zaawansowany system utrzymania w pasie ruchu oraz reflektory LED do jazdy dziennej.
Nowy Opel Corsa-e wejdzie do produkcji na samym początku 2020 r. Do pierwszych klientów auta trafią wiosną 2020 r.
Silnik elektryczny będzie miał 134 KM mocy (100 kW) i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kierowca dostanie do wyboru trzy tryby jazdy - Eco, Normal oraz Sport. Pojemność baterii to 50 kWh. Corsa-e przejedzie 330 km zanim trzeba będzie ją podpiąć do gniazdka, a przynajmniej tak deklaruje producent.
Więcej o nowej Corsie pisaliśmy w tym miejscu: Nowy Opel Corsa-e - nowa Corsa debiutuje w elektrycznej wersji. 330 km zasięgu na jednym ładowaniu
Nowy Opel Corsa zostanie zbudowany na bazie francuskiej platformy CMP. Będzie więc bliskim krewniakiem Citroena C3 i Peugeota 208. Bagażnik miejskiego auta pomieści 309 l (poprawa o 24 l), a rozstaw osi zwiększono o 28 mm (2538 mm), co przełożyło się na więcej miejsca z tyłu. Corsa w nową generację wjeżdża sporo lżejsza, bo pozbyła się aż 108 kg. Od poprzedniczki jest też ciut dłuższa (4,06 m do 4,02 m) i niższa (o 48 mm).