Nowe BMW X1. Nie tylko duże nerki, w ofercie pojawi się hybryda plug-in xDrive25e

Filip Trusz
Nowe BMW X1 na europejskie drogi wyjedzie latem tego roku. Lifting przynosi nie tylko poprawki wyglądu i parę nowości we wnętrzu, ale także zupełnie nową pozycję na liście wersji silnikowych. Co już wiemy o nowym BMW X1 xDrive25e?

Nowe BMW X1 przyjedzie do Europy już za kilka miesięcy. Klienci do wyboru będą mieli dobrze znane jednostki napędowe, trzy- i czterocylindrowe. Diesle i benzyny. Jednak wraz z liftingiem na liście pojawi się zupełnie nowa pozycja - xDrive25e.

Nowe BMW X1 xDrive25e będzie hybrydą typu plug-in, czyli ładowaną z gniazdka. Pod maską pracuje spalinowy silnik o mocy 125 KM i 220 Nm momentu, który napędza przednie koła SUV-a. Współpracuje z nim silnik elektryczny (95 KM oraz 165 Nm), odpowiedzialny za koła tylnej osi. Pojemność baterii to 9,7 kWh, co zdaniem producenta pozwoli nowemu BMW X1 xDrive25e przejechać 50 km na samym silniku elektrycznym. Dokładnych osiągów ani czasu ładowania akumulatorów jeszcze nie znamy.

BMW X1 2020BMW X1 2020 fot. BMW

Tegoroczny lifting nie przynosi rewolucji w wyglądzie. Choć to wcale nie oznacza, że nie rozpoznamy BMW X1 2020 od razu. Wszystko za sprawą nowego grilla z charakterystycznymi, dużymi nerkami. Nowe są także reflektory LED. One, podobnie jak grill, nawiązują oczywiście do największych SUV-ów producenta z Bawarii. Reszta to już klasyczne odświeżenie modelu - lekko przemodelowane zderzaki, nowe końcówki wydechu, parę pomniejszych akcentów oraz kolejne kolory lakieru i obręcze kół dodane konfiguratora.

W kabinie nie mogło zabraknąć najnowszego systemu multimedialnego iDrive z dużym ekranem wkomponowanym w deskę rozdzielczą. Projektanci skupili się na odświeżeniu wnętrza i lekkich porządkach, ale nie zdecydowali się na drastyczne ruchy. Oprócz nowych przeszyć i tapicerek na pierwszy rzut oka zauważymy także nową wajchę zmiany biegów.

BMW X1 2020BMW X1 2020 fot. BMW

Nie wiemy jeszcze, jak nowy model będzie wyceniony, ale facelifting nie powinien przynieść dużych zmian w polskim cenniku. Aktualnie za BMW X1 sDrive18i (benzyna 1.5 140 KM) trzeba zapłacić 131 100 zł, a za BMW X1 sDrive16d (diesel 1.5 116 KM) - 141 900 zł.

Więcej o:
Komentarze (13)
Nowe BMW X1. Nie tylko duże nerki, w ofercie pojawi się hybryda plug-in xDrive25e
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Laki

    Oceniono 1 raz 1

    O bosze! 2 serdelki na grillu. Będzie wstyd i obciach pod remizą.

  • avensis77

    Oceniono 1 raz 1

    Zmiany jak w syrenie 103 w porownaniu do modelu 102.

  • Gość: jacek

    Oceniono 5 razy 1

    Niech zgadnę - 3 cylindry i napęd na przednie koła?

  • aerofan

    0

    "Co już wiemy o nowym BMW X1 xDrive25e?" - to zdanie świadczy o tym, że autor zupełnie nie wie, o czym pisze :D xDrive25e to nie jest nowy model, to jest jedna z opcji silnikowych :D :D :D

  • Gość: SKF

    0

    Fajny samochod ale ma za maly przeswit.

  • bob2436

    Oceniono 8 razy 0

    Ten ekran wygląda naprawdę paskudnie. Jakby na siłę dodany w ostatniej chwili.

  • Gość: zawodowiec

    Oceniono 6 razy -2

    wszystko ładnie i pieknie-tylko po co takie głęgokie i obszerne wgłębienia w miejscu świateł p-mgielnych.? Przeciez to tylko żródło brudu i smieci i duzo czyszczenia a ponadto aerodynamika padła !!!! Ponadto 141 tys zł za silniczek diesla 116 KM to ja odpowiadam- mam takowy silnik w wózku za mniej niz 10 tys zł ! I to ma sens-silnik rewelacyjny - ale za 14 razy nizsza cenę !!!!

  • Gość: TOM

    Oceniono 7 razy -5

    I ZNOWU TEN DUŻY GRILL... jAK SIĘ KOMUŚ NIE PODOBA TO NIECH NIE KUPUJE...A JAK BĘDZIE NA DRODZE JECHAŁ TO WSZYSCY ZAZDROSZCZĄ, I NIKT NIE POWIE ..ZA DUŻY GRILL..
    A AUDI MA MAŁY GRILL?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX