Volkswagen ID.3 - można go już zamawiać. Pierwsza wpłata to 5 tysięcy zł

Filip Trusz
Volkswagen ID.3 - tak będzie się nazywał pierwszy produkcyjny elektryk VW z rodziny I.D. Będzie to kompaktowy hatchback, którego już można zamawiać. Przedpłata w Polsce wynosi 5 tysięcy zł.

Volkswagen ID.3 został zaprezentowany w wersji produkcyjnej, ale wciąż ukrywa się przed nami w kolorowym kamuflażu.

Nie przeszkadza to jednak Volkswagenowi rozpocząć już sprzedaży kompaktowego elektryka. VW przyjmuje zamówienia na ID.3 - w Polsce przedpłata wynosi 5 tysięcy złotych. Doprecyzować swoje zamówienie (wybór koloru i wersji wyposażenia) będzie można na jesieni, kiedy rozpocznie się Salon Samochodowy we Frankfurcie.

Zamówienia przyjmowane są na specjalną, premierową i limitowaną, wersję ID.3 1ST. Osobom, które skorzystają z możliwości zarezerwowania pierwszeństwa w zakupie ID.3 z serii limitowanej Volkswagen zapewnia bezpłatne zasilanie auta energią elektryczną do poziomu maksymalnie 2.000 kWh na wszystkich publicznych stacjach ładowania umożliwiających korzystanie z aplikacji Volkswagena WeCharge, a także działających w europejskiej sieci IONITY.

Volkswagen ID.3Volkswagen ID.3 fot. VW

Szczegóły techniczne Volkswagena ID.3 wciąż pozostają tajemnicą. Wiemy jednak, że auto dostępne będzie w trzech wersjach o różnym zasięgu:

  • baterie 44 kWh - zasięg 330 km
  • 58 kWh - 420 km
  • 77 kWh - 550 km

Dokładne dane poznamy bliżej oficjalnej premiery. Najtańszy ID.3 ma kosztować w Niemczech ok. 30 tysięcy euro, a roczna produkcja ma wynosić 100 000 aut.

Więcej o:
Komentarze (33)
Volkswagen ID.3 - można go już zamawiać. Pierwsza wpłata to 5 tysięcy zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Patka

    Oceniono 7 razy -5

    Wsiurwagen, burakowóz na prąd XD

  • zycietowiecej

    Oceniono 7 razy -3

    Ciekawe ile kosztuje wersja po środku, mysle że Tesla 3 bedzie konkurować.
    Znalazłem wyjątkową książkę "Światło do życia z sensem i celem" za darmo na; ZycieToWiecej

  • Gość: elomelo

    Oceniono 3 razy -3

    Mam nadzieję że dział jakości dokładnie skontroluje karoserie, bo nie wiadomo czego spodziewać się po robotach zaprogramowanych przez Propoint

  • Gość: yahoo pies

    Oceniono 7 razy -3

    Już k..a lecę do salonu wieśwagena....tylko gdzie te super stacje ładowania? aha, może kaczka i kłamcouszek wymyślą jakieś "elektryk+" tylko szybko do jesieni już wtedy chcę mieć to cudowane auto ;-)

  • Gość: mck

    Oceniono 6 razy -2

    Pierwsza wpłata 5 tys zł, a cena całkowita w Polsce nieznana. Ciekawie - ktoś wpłaca 5 ty zł licząc, że cena będzie ok 150-160 tysięcy zł., a tu nagle jesienią niespodzianka - cena 200 000 zł. Zaliczka wpłacona więc wycofanie się to 5 tys w plecy.

  • Gość: Dodo

    Oceniono 1 raz -1

    Gwiazdowski prponuje wprowadzić system niekorzystny dla złodziei podatkowych. Gdzieś to przeczytałem.. wyjaśni ktoś o co chodzi? Bo brzmi całkiem nieźle

  • u_corsu

    Oceniono 5 razy -1

    Bedziemy je wszystkie zgarniac w ramach odszkodowan wojennych. Az sie nie moge doczekac, jak sie zdziwia, ze maja sie pospieszyc i do 2025 wyprodukowac milion.

  • Gość: elektryk

    Oceniono 13 razy -1

    Nie wiem, ile razy trzeba powtarzac, ze TO NIE SA BATERIE!!!

    TO SA AKUMULATORY.

  • pcat

    Oceniono 11 razy -1

    Coś ta elektryczna rewolucja nie może nadejść. Teslę widać, czasem BMW i3 (w dużych miastach), ale to wszystko. Audi e-tron i Jaguar i-Pace są bardzo drogie. A pierwsza firma, która chciała jeździć w Warszawie elektrycznymi taksówkami zbankrutowała - warszawska złotówa robi dziennie 250-300 km, a Nissan Leaf zimą nie robił połowy tego.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX