Nowe Audi S4 i Audi S4 Avant - kolejne eSki z V-szóstką 3.0 TDI

Filip Trusz
Nowe Audi S4 i S4 Avant dołączają do wysokoprężnej rodziny eSek z Ingolstadt. Wcześniej mocne diesle TDI otrzymały większe modele - S5, S6 oraz S7. Jakie osiągi mają do zaoferowania mniejsze Audi S4?

W Europie Audi w swoich usportowionych modelach postawiło na wysokoprężne silniki, dlatego nowe Audi S4 oraz S4 Avant również otrzymały od inżynierów mocnego diesla. To dobrze znana z innych modeli jednostka V6 TDI o pojemności 3,0 litra. Sedan i kombi klasy średniej będą mogły się pochwalić 347 KM mocy i imponującym momentem obrotowym 700 Nm, który dostępny będzie od 2500 do 3100 obr./min.

Osiągi nowych Audi S4:

  • prędkość maksymalna - 250 km/h w obydwu modelach,
  • przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 4,8 s w S4 sedan,
  • przyspieszenie od 0 do 100 km/h- 4,9 s w S4 Avant.

Audi S4 2019Audi S4 2019 fot. Audi

Każde nowe Audi S4 będzie tzw. miękką hybrydą. Możemy się spodziewać bardzo dobrych wyników, jeżeli chodzi o spalanie. Producent deklaruje:

  • Audi S4 - średnie zużycie paliwa: 6,2 l/100 km, emisja CO2: 161-163 g/km
  • Audi S4 Avant - 6,3 l/100 km, 164-165 g/km

Na drodze nowe Audi S4 rozpoznamy po ostrym pakiecie stylistycznym. Również we wnętrzu nie zabraknie akcentów, których w sportowej wersji zabraknąć nie mogło. Niedługo powinniśmy poznać szczegóły polskiej oferty.

Audi S4 2019Audi S4 2019 fot. Audi

Więcej o:
Komentarze (22)
Nowe Audi S4 i Audi S4 Avant - kolejne eSki z V-szóstką 3.0 TDI
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fakej

    Oceniono 16 razy 4

    "Każde nowe Audi S4 będzie tzw. miękką hybrydą."
    A każdy nowy klient będzie tzw. miękką fają.

  • Gość: lechutek

    Oceniono 13 razy 3

    No proszę- a podobno diesle zdechły? Wiadomo, że takie wózki z benzyną lub hybryda nie maja sensu- bo kosztowałyby duzo wiecej i spalanie tez wyzsze. I dlatego diesel- dla niedowiarków. bo tylko diesel ma dzis sens w kazdym wózku i kazdej wersji, co łatwo udowodnic. !

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 2

    A durne Amerykany maja 3,0 litra turbo w S4...

  • Gość: Jar

    Oceniono 12 razy 2

    Nie jestem fanem BMW ale nowa seria trzy ma w tej lidze r6 3.0 378 km, pozamiatane. Czy znajdzie się frajer który kupi kultowe s4 w klekocie , diesel jest super ale niech się nie nazywa s4 bo to wstyd, odpalasz s4 a z pod klapy dadadadadadada

  • Gość: acc43

    0

    bez sensu te wasze komentarze, nikt wam nie każe kupować. Akurat według mnie dobre posunięcie ze strony audi, bo jak ktoś chce mieć rasowy samochod to kupuje RS4 a nie S4 a tak przynajmniej można połączyć osiągi z niskim spalaniem. Moj 2.0 diesel pali mniej niż 1.0 benzynka ecoboost mojego sąsiada :) i nie jest prawdą to że jak ktoś kupuje samochod za 300tyś to nie patrzy na to ile mu pali, nikt nie lubi przepłacać nawet "bogacz"

  • Gość: Zen

    0

    Pobudzenie konsumpcji dzięki wyższym dochodom
    pracowników brzmi jak mżonki, a jednak tak może być. Poczytajcie o FairPlay i Robercie Gwiazdowskim.

  • Gość: kar

    0

    Jałowe spory partyjne, medialne afery i nieskutecznych polityków zostawiamy
    za sobą. Czas na Polskę #FairPlay!

  • Gość: Krzysiek

    0

    Nie ma dobrych podatków, ale wysokie opodatkowanie pracy to najgorsze rozwiązanie. Gwiazdowski to zmieni!

  • sselrats

    Oceniono 4 razy 0

    Z pojazdu z silnikiem wysokopreznym to taki samochod jak restauracja z McDonald'sa.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX