Toyota C-HR Neon Lime - limitowana edycja bestsellera

Toyota C-HR Neon Lime to wersja specjalna bestsellerowego na polskim rynku crossovera. Powstała we współpracy z firmą JBL.

Powstanie zaledwie 2000 sztuk Toyoty C-HR Neon Lime. To wersja specjalna stworzona w ścisłej współpracy z firmą JBL. Wersja Neon Lime zarezerwowana jest dla hybrydowej Toyoty C-HR.

Na drodze crossovera Toyoty rozpoznamy od razu po rzucającym się w oczy, jaskrawo żółtym lakierze, który kontrastuje z czarnym dachem. Czarne są również 18-calowe obręcze kół. Czerń dominuje także w kabinie Toyoty C-HR, wersja Neon Lime wyróżnia się sportowymi fotelami, które zostały wykończone skórą oraz alcantarą. Nowe siedziska, przynajmniej na razie, pojawią się tylko w tej odmianie auta.

Edycja stworzona wspólnie z JBL podkreśla związek między Toyotą C-HR a muzyką. Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL klasy premium, Toyota C-HR Neon Lime otrzymuje 360 JBL Music Experience Pack, dzięki któremu słuchanie muzyki we wnętrzu Toyoty C-HR ma stać się jeszcze bardziej wciągającym doświadczeniem.

Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku. Polskiej ceny jeszcze nie znamy.

Więcej o:
Komentarze (2)
Toyota C-HR Neon Lime - limitowana edycja bestsellera
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: marek

    0

    C-hr to stylistycznie jedno z bardziej udanych aut, osobiście wolę niebieski ale w tym też wygląda całkiem spoko, na ulicy będzie się wyróżniać jeszcze bardziej

  • Gość: emil

    0

    Nawet ten kolor pasuje, sama w sobie jest i tak ładna

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX