Nowe BMW serii 3 - cennik 2019. Nowa trójka od niecałych 150 tysięcy zł

Filip Trusz
Nowe BMW serii 3 jest już gotowe na podbój polskiego rynku. Właśnie poznaliśmy ceny wszystkich wersji silnikowych, za wyjątkiem tych najmocniejszych. Na nową trójkę trzeba będzie przygotować minimum 148 900 zł.

Nowe BMW serii 3 G20 urosło w porównaniu z poprzednią generacją - jest teraz o 85 mm dłuższe i mierzy 4 709 mm długości. Auto jest także o 16 mm szersze i o 1 mm wyższe. Rozstaw osi zwiększono o 41 mm do 2 851 mm, BMW podkreśla, że to najlepszy wynik w klasie, co przełoży się na przestronność wnętrza i wygodę podróżowania na tylnej kanapie. Zgodnie z zapowiedziami, nowa generacja to także kuracja odchudzająca, a BMW serii 3, w zależności od wersji, zrzuciło do 55 kg.

Nowa seria 3 ma mieć o 10 mm niżej położony środek ciężkości oraz perfekcyjny rozkład masy między osiami 50:50. Producent obiecuje wzorowe prowadzenie, dzięki wyższej sztywności karoserii, nowemu zawieszeniu i jeszcze precyzyjniejszemu układowi kierowniczemu.

BMW serii 3 G20 2018BMW serii 3 G20 2018 fot. BMW

Nowe BMW serii 3 - cennik 2019:

Silniki wysokoprężne:

  • BMW 318d 150 KM, ręczna skrzynia - 148 900 zł
  • BMW 320d 190 KM, ręczna skrzynia - 161 500 zł
  • BMW 320 d 190 KM xDrive, automat - 179 300 zł
  • BMW 330d 265 KM xDrive, automat - 227 900 zł

Silniki benzynowe:

  • BMW 320i 184 KM, automat - 156 200 zł
  • BMW 330i 258 KM, automat - 178 400 zł

BMW serii 3 G20 2018

BMW serii 3 - najgroźniejsi konkurenci

Walka o prymat w klasie średniej to tak naprawdę wewnętrzna rozgrywka trzech niemieckich producentów premium - odwiecznymi rywalami trójki BMW jest Mercedes Klasy C oraz Audi A4. Jak nowa seria 3 wypada na tle rywali? Poniżej ceny porównywalnych wersji:

  • Mercedes Klasy C 200 184 KM, automat - 159 200 zł
  • Mercedes Klasy C 200d 160 KM, ręczna skrzynia - 145 700 zł
  • Audi A4 40 TFSI 190 KM, automat - 166 400 zł
  • Audi A4 35 TDI 150 KM, automat - 165 200 zł (w Audi silniki Diesla od razu parowane są ze skrzynią S tronic)

BMW serii 3 G20 2018BMW serii 3 G20 2018 fot. BMW

Więcej o:
Komentarze (77)
Nowe BMW serii 3 - cennik 2019. Nowa trójka od niecałych 150 tysięcy zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: szeherezada

    Oceniono 12 razy 10

    Fajne, ale jeszcze 3 lata temu za 150tys to można było kupić BMW 5 :(

  • Gość: Taa

    Oceniono 13 razy 9

    Kokpit jak w peugeot 308 materiały w standardowej wersji też podobne, generalnie za znaczek się płaci. Generalnie wozy strasznie zdrożały ostatnimi czasy i dla Kowalskiego ostała się ino Dacia bo cokolwiek innego kupić to bez 85tys nie podchodź.

  • Gość: F10

    Oceniono 8 razy 8

    Szkoda, że producent nie dodał iż listwy dekoracyjne we wnęterzu sa plastikowe, oraz brakuje wytłumienia sciany grodziowej oraz nadkoli, przez co zawieszenie stuka jak w tarpanie.
    Czy szanowny producent ma ludzi za debili???

  • tomsad

    Oceniono 5 razy 5

    Problem z markami premium jest taki, że cena bazowa występuje tylko w katalogu, byłem w Mercedesie w weekend i dobrze wyposażona c klasa coupe kosztuje 300 tys. To samo jest w BMW, dealerzy nawet takich prostaków nie ściągają do salonu

  • Gość: alllo

    Oceniono 7 razy 3

    jazda na wprost p autostradzie to nieprzyjemne doświadczenie w nowych BMW - dali ciała

  • Gość: look

    Oceniono 4 razy 2

    Z zewnątrz spory samochód a wewnątrz miejsca jak w zwykłym kompakcie o bagażniku nawet nie wspomnę bo to totalna porażka !! Kto to ogóle pozycjonuje w klasie średniej ? powinna być to zdecydowanie klasa niższa średnia a seria 5 to typowa klasa średnia. Segment premium pompuje balonik luksusu, który jest strasznie przereklamowany.. Obecna seria 3 jest wielkości Corolli, Megan Grandcoupe, Octavii - niestety jest to żałosna prawda, ale jak widać ludzie to łykają..

  • Gość: Unknown

    Oceniono 6 razy 2

    Mnie interesuje pojemność tych silników. Ostatnimi czasy BMW leci sobie z klienta i sprzedaje 2.0 jako np 328 czy nawet 330. To nie jest w porządku

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX