Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Volkswagen T-Roc R - 300 KM mocy w małym crossoverze
Volkswagen T-Roc R opisywany jest przez samego Volkswagena jako "bliski produkjci koncept". A to oznacza, że gotowego T-Roca R powinniśmy zobaczyć jeszcze w tym roku i nie będzie się znacząco różnił od crossovera, który zostanie zaprezentowany już w przyszłym tygodniu w Genewie.
Zgodnie z przewidywaniami, pod maskę Volkswagena T-Roca R trafi dwulitrowy silnik 2.0 TSI o mocy 300 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Znamy tę jednostkę z Golfa R sprzed liftingu, a koncern VAG niedawno użył jej w Cuprze Atece. Podobnie jak w hiszpańskim aucie, również w T-Rocu R standardem będzie napęd 4x4 oraz dwusprzęgłowa, siedmiobiegowa skrzynia DSG.
Volkswagen T-Roc R Concept fot. VW
Volkswagen T-Roc R ma się rozpędzać do 100 km/h w 4,9 s, a prędkość maksymalna zostanie ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Sportowy crossover otrzyma także nowy tryb jazdy, Race, w którym ma pokazać pełnię swojego potencjału.
T-Roc R to nie tylko mocny silnik, ale także dostosowanie całego auta do nowej mocy. VW mówi o przeprojektowaniu układu kierowniczego, zawieszenie, większych hamulcach, czy wydechu Akrapovica. Lekko zmieni się także wygląd crossovera, a w kabinie znajdziemy wiele sportowych akcentów.
Volkswagen T-Roc R Concept fot. VW
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Już jest Nowy Nissan Juke. Ten samochód zawojował rynek
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Policyjna mafia w Żorach (5)
- Komunizm (128)
- Opony zimowe czy wielosezonowe (92)
- OT - gala 100 lecia PZPN (39)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- Z czego wynika tak wysoka cena katalizatora? (12)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
Gość: Lolo
Oceniono 6 razy 2
Ciekawe czy w tej wersji tylny spoiler też będzie odpadal.... Czekam na kolejną akcje serwisowa... To totalna lipa