Nowy Hyundai Ioniq - facelifting wersji hybrydowych

Filip Trusz
Nowy Hyundai Ioniq pojawi się na drogach jeszcze w tym roku. Wiemy już jakie zmiany przyniesie facelifting. Na razie Hyundaia Ioniqa w obydwu wersjach hybrydowych.

Hyundai Ioniq jest już z nami od 3 lat, a Koreańczycy są bardzo zadowoleni ze sprzedaży ekologicznego auta. Sprzedaż przekroczyła 60 000 sztuk. Żeby podtrzymać zainteresowanie modelem, w tym roku w salonach sprzedaży pojawi się nowy Hyundai Ioniq. Właśnie poznaliśmy szczegóły dwóch hybryd, klasycznej i plug-in.

Nowy Hyundai Ioniq będzie się wyróżniał przede wszystkim nowym, charakterystycznym dla marki (kaskadowym) grillem oraz nowymi reflektorami LED. Reszta zmian to liftingowa klasyka gatunku - parę pomniejszych poprawek i 3 nowe kolory lakierów.

Hyundai Ioniq 2019Hyundai Ioniq 2019 fot. Hyundai

We wnętrzu największe zmiany zauważamy w konsoli centralnej. Nowy ekran ma teraz aż 10,25 cala, sam system multimedialny również ma być nowy. Trochę niepokoi panel klimatyzacji, bo wydaje się, że zostały na nim tylko dwa fizyczne pokrętła. Reszta przycisków prawdopodobnie jest dotykowa. To nowoczesne, ładnie wyglądające rozwiązanie, ale klasyczne przyciski wciąż są wygodniejsze w codziennym użytkowaniu.

Hyundai Ioniq 2019Hyundai Ioniq 2019 fot. Hyundai

W nowym Hyundaiu Ioniqu nie zabraknie aktualizacji pokładowych systemów wsparacia kierowcy i bezpieczeństwa. Standardem będzie pakiet SmartSense, w skład którego wejdą m.in.: system autonomicznego awaryjnego hamowania, system wykrywania zmęczenia kierowcy czy asystent utrzymania pasa ruchu. Ciekawostką jest tryb automatycznego wykrywania, czy wjechaliśmy do tzw. zielonej strefy, gdzie mogą poruszać się tylko elektryki - nowy Hyundai Ioniq Hybrid samodzielnie wyłączy wtedy jednostkę spalinową i będzie się poruszał w trybie elektrycznym.

Na lifting elektrycznego Hyundaia Ioniq trzeba będzie poczekać trochę dłużej.

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu samochodu? Cena wcale nie jest najważniejsza

Więcej o:
Komentarze (2)
Nowy Hyundai Ioniq - facelifting wersji hybrydowych
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: SKF

    Oceniono 5 razy -1

    Z technicznego punktu widzenia Ioniq ma za maly motor elektryczny, ktory powoduje zbyt czeste odpalanie silnika spalinowego w wersji plug-in. No i do tego skrzynia DSG ktora prawdopowdobnie nie bedzie tak trwala jak automat planetarny a juz na pewno nie bedzie tak trwala jak mechanizm planetarny dwoma moto-generatorami.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX