Nowy Volkswagen Passat - wersja amerykańska

Filip Trusz
Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Detroit Volkswagen zaprezentował nowego Volkswagena Passata. Jeszcze w tym roku powinna zadebiutować europejska wersja Passata po liftingu.

Nowy amerykański Volkswagen Passat zbudowany jest na starej platformie, co odróżnia go od europejskiego odpowiednika, który powstaje na znacznie nowocześniejszej platformie MQB. Że Passat dla Amerykanów nie jest tak zaawansowany, jak ten na Stary Kontynent, widać zwłaszcza po zdjęciach nowego wnętrza - mimo liftingu jest trochę przestarzałe. Przykładowo, nasz Volkswagen Passat już w 2015 r. był wyposażony w wirtualne zegary i duży ekran systemu multimedialnego. Wersja na Stany ich nie ma.

Volkswagen Passat USA 2019Volkswagen Passat USA 2019 fot. Volkswagen

Postanowiliśmy jednak o Passacie USA napisać, bo facelifting przyniósł bardzo poważne odświeżenie wyglądu. Możliwe, że i europejska wersja podąży w tym kierunku.

Zwłaszcza, że nowy amerykański Volkswagen Passat bardzo upodobnił się do flagowego Arteona - auto ma prawie identyczny grill, LED-owe reflektory, tył z nazwą modelu umieszczoną pośrodku pod znaczkiem VW i charakterystycznie zarysowane linie nadwozia. Wydaje się, że europejski Passat może wyglądać bardzo podobnie.

Volkswagen Passat USA 2019Volkswagen Passat USA 2019 fot. Volkswagen

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu samochodu? Cena wcale nie jest najważniejsza

Czy podoba Ci się amerykański Volkswagen Passat?
Więcej o:
Komentarze (29)
Nowy Volkswagen Passat - wersja amerykańska
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: bart

    Oceniono 19 razy 11

    W stanach passat ma zwykły, wolnossący silnik benzynowy, tradycyjny automat i jest tani, jak nazwa wskazuje cenowo dostępny dla normalnych ludzi. I przypuszczam, że większość amerykańskich użytkowników wydając na niego kilkumiesięczne zarobki ma gdzieś analizowanie jakości plastików i innych części.

  • Gość: JASIO

    Oceniono 15 razy 7

    Zawansowany w psuciu czy testowaniu na konsumencie. Nie rozumiem tego pędu do wymyślania koła na nowo. Jaki to postęp cyfrowe zegary i jak ułatwiają prowadzenie.

  • mr.knox

    Oceniono 6 razy 4

    Autor nie rozumie, ze w USA m.in. cos takiego jak Passat jest dla mlodziezy na dojazdy do szkoly a w Europie dla klasy sredniej :)

  • Gość: Leon

    Oceniono 14 razy 4

    Jak to w Passacie !....wersja Amerykańska !!!.jakość .....WSCHODNIOCHIŃSKA !😁😁😁

  • nieprawomyslny

    Oceniono 5 razy 3

    Yankee mają w d.pie plastiki i lusterka w kolorze nadwozia, auto ma jeżdżić, mieć klimę i elektrykę, a że jeżdżą dużo więcej niż w Euro, to musi być zmieniane co kilka lat. Wolę passata z US za 60% ceny europejskiej.

  • Gość: miglukas

    Oceniono 5 razy 3

    Porównajcie sobie ceny. W USA za paska: 2.0L Turbo Passat, from - $25,295 (95,400 - po aktualnym kursie)
    Polska: 2,0 TSI, 4MOTION 272 KM (200 kW) DSG - 181 290PLN

  • Fred Cziki

    Oceniono 8 razy 2

    Wieśwagenowcy ustawiają się w kolejce...

  • cmok_wawelski

    Oceniono 1 raz 1

    W USA VAG stosuje po prostu zasade, ze Audi to klasa (i ceny) wyzsza a VW to 'dla ludu'. Potwierdzilo sie to w probie zapakowania Passata w wersje 'niby-luksusowa' czyli VW CC.
    Przestali z 'CC' w 2017, bo kto mial wiecej kasy i wyzsze mniemanie o sobie nie kupowal/leasingowal VW tylko Audi, Merca lub Lexusa.

  • Gość: albert

    Oceniono 1 raz 1

    ochyda jak zawsze. scheisewagen

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX